Ik! Wij hadden er eentje, maar die is enkele jaren geleden overleden. Nu komen af en toe nog de teckeltjes van mijn tante bij mijn ouders logeren als m'n oom en tante op vakantie zijn. De ene is eigenlijk een labrador in teckelpak (luistert onwijs goed en is echt een goedsul), de andere... tja...
Ik heb van de week een kaninchen teckel gekocht. Hiervoor heb ik nooit een teckel gehad maar ik ben er nu al helemaal weg van. Ze is super vrolijk en energiek en lief en klein en ze waggelt en ze is dapper en ohh ik kan er uren over doorgaan. Ze is zo'n schatje
Ikkkeee!! Ow wat wil ik graag een langharige dwerg dame! Mijn vriend wordt helemaal gek van me! Maar we hebben er nu nog geen tijd voor maar ooit gaat ze komen!
suffie
Geplaatst: 27-04-15 19:19
Ik heb een Kaninchen korthaar reu, genaamd Enzo van 1 jaar oud. Hij woont op de boerderij een loopt zo'n beetje de hele dag los. Het is de grootste katten pestkop die ik ken, maar hij vermaakt zich uitstekend. De grote hond is onze Max van 10 jaar, een zelfgefokte kruising Herder/Labrador.
Mijn moeder heeft in totaal 3 teckels gehad die alle drie een leeftijd hebben bereikt van 18+ Teckels nooit laten springen van/op stoelen, trap laten lopen, dan ga je het meeste risico al uit de weg.
Ik heb een dwerg teckel ruwharige en een kortharige standaart teckel zijn super eigewijs maar heel aanhankelijk liggen in de avond uitgeteld op de bank samen met de poes hun beste maatje erg leuk
MalaQ
Geplaatst: 28-04-15 18:36
Klasien schreef:
Ik vind een teckel geweldig! Ik ben alleen een beetje bang voor die lange rug. .. hebben jullie daar geen problemen mee? Hernia klachten?
Ohh ik vind teckeltjes zoooo leuk. Vooral de ruwharige. Ik heb een schotste terrier, maar wil echt heel graag een teckeltje erbij. Moet alleen nog iemand overtuigen
JustJoyce
Geplaatst: 28-04-15 20:33
Klasien schreef:
Ik vind een teckel geweldig! Ik ben alleen een beetje bang voor die lange rug. .. hebben jullie daar geen problemen mee? Hernia klachten?
Nee geen problemen mee, chef kan ook niet zelf ergens op of af dus scheelt al weer