Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ubimone schreef:Je zou Kippengehakt kunnen proberen. Gewoon bij de plaatselijke poelier kun je dit halen. Als je erbij vermeld dat het voor je hond is krijg je gemalen kippenvlees afval. Honden zijn er dol op en het is makkelijk verteerbaar. Toen mijn hond als pup Giardia had en niets meer wilde eten pakte ze dit wel. Gewoon rauw voeren met wat brood een papje van maken met water. Succes!
__YSB__ schreef:Als je hond een slechte darmflora heeft dan kan je het beste vieze pens geven. De vieze pens geeft de darmen een goede darmflora. Farmfood heeft dit in het assortiment. Kan je bij de dierenspeciaalzaak halen.
Wel sneu man, dat ze zo slecht is.
Succes.
kimberly1995 schreef:Wij geven nu vlees, gewoon van de Aldi. Onze hond vind het heerlijk. Maar ook bouillon, stukjes gekookte kip, rijst, vanille vla hebben we geprobeerd. Zelfde soort operatie en hond wilde ook niet eten.
Hoe drinkt je hond en hoe lang is de operatie geleden?
Koblenz schreef:Temperatuur al gemeten? En anders dierenarts bellen voor overleg. Eventueel op laten nemen zodat ze de medicatie als injectie kunnen geven.
chocobroodje schreef:Wat mij werd aangerade toen hond zo ziek was, is een speciaal blikje van de DA (zitten extra veel vitamine en mineralen in maar kom niet meer op de naam) en dat mengen met wat warm water zodat het een papje wordt. Dat gaf ik met mijn vingers de eerste dagen. Langzaam ging hij steeds beter eten.
chocobroodje schreef:En gewoon van je vingers laten likken ipv spuiten? Fijn dat ze haar gaan observeren, lijkt mij niet onverstandig.
chocobroodje schreef:Wat mij werd aangerade toen hond zo ziek was, is een speciaal blikje van de DA (zitten extra veel vitamine en mineralen in maar kom niet meer op de naam) en dat mengen met wat warm water zodat het een papje wordt. Dat gaf ik met mijn vingers de eerste dagen. Langzaam ging hij steeds beter eten.