Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
maar misschien kan je die ook nog proberen! Al weet ik niet of het te laat is om ze te geven als de tandplak al aanwezig is...
je doet al heel goed door rauw te voeren, is nog veel beter dan die vette dentastix.MalaQ schreef:Ga zelf maar na als er iets in je mond niet lekker zit, dan wil je ook naar de tandarts.
Kuggur schreef:MalaQ schreef:Ga zelf maar na als er iets in je mond niet lekker zit, dan wil je ook naar de tandarts.
Hoe lang ben jij van plan met je gebit te doen? Als je geluk hebt wel tachtig jaar.
Hoe lang doet je hond met zijn gebit? Zo´n vijftien (gemniddelde levensverwachtig van honden is gemiddeld lager dan dat).
Daarom is gebitsverzorging bij honden niet zo belangrijk als bij mensen en niet echt vergelijkbaar.
Kuggur schreef:MalaQ schreef:Ga zelf maar na als er iets in je mond niet lekker zit, dan wil je ook naar de tandarts.
Hoe lang ben jij van plan met je gebit te doen? Als je geluk hebt wel tachtig jaar.
Hoe lang doet je hond met zijn gebit? Zo´n vijftien (gemniddelde levensverwachtig van honden is gemiddeld lager dan dat).
Daarom is gebitsverzorging bij honden niet zo belangrijk als bij mensen en niet echt vergelijkbaar.
Dat is tot dusver wel de belachelijkste reden die ik ooit gehoord heb. Er zijn zo ontzettend veel honden met gebitsproblemen die voor een groot deel voorkomen had kunnen worden. Die honden hebben ontstekingen en getrokken tanden achter de rug, maar nee zo belangrijk is gebitsverzorging bij honden niet. 
Zelden dat ik het zo oneens met je ben, maar met die uitspraak sla je toch echt de plank volledig mis.