Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NMS schreef:Poe hoeveel het kost zal de dierenarts je toch wel kunnen vertellen?En het risico...ik heb vorige week een konijn verloren door een simpele castratie.De castratie koste ongeveer 50 euro.Ik heb al vele konijnen laten castreren en dat ging wel gewoon goed maar aan elke operatie kleeft een klein risico.Kunnen ze niet zijn urine eerst nakijken?Om te zien of hij blaasgruis heeft?En als je een mineralen/knaagsteen in je hok hebt gelijk weghalen en als voer raadde mijn dierenarts Science Selective aan omdat hiervan de mineralensamenstelling het beste is.Hopelijk valt het mee met droppy.
Leffroi schreef:Ligt geheel aan, naar welke dierenarts je gaat. Daar waar ik stage loop kunnen de kosten al snel oplopen tot 500 euro, maar wie weet zijn er ook goedkopere praktijken hoor. Maar niet dat je denkt dat je voor 100 euro klaar bent. Elke operatie is een risico, maar (iig bij ons) wordt een dergelijke operatie nog best vaak uitgevoerd en we hebben voor zover mij bekend is, nog nooit problemen gehad. Lijkt mij zeker de moeite waard. Succes!
Chantalx249 schreef:Leffroi schreef:Ligt geheel aan, naar welke dierenarts je gaat. Daar waar ik stage loop kunnen de kosten al snel oplopen tot 500 euro, maar wie weet zijn er ook goedkopere praktijken hoor. Maar niet dat je denkt dat je voor 100 euro klaar bent. Elke operatie is een risico, maar (iig bij ons) wordt een dergelijke operatie nog best vaak uitgevoerd en we hebben voor zover mij bekend is, nog nooit problemen gehad. Lijkt mij zeker de moeite waard. Succes!
bedankt!
de kosten voor de röntgenfoto is 35 euro, dat valt opzich wel mee. Zelf zit ik te denken rond de 200 euro.
NMS schreef:Chantalx
[quote="Leffroi schreef:Ligt geheel aan, naar welke dierenarts je gaat. Daar waar ik stage loop kunnen de kosten al snel oplopen tot 500 euro, maar wie weet zijn er ook goedkopere praktijken hoor. Maar niet dat je denkt dat je voor 100 euro klaar bent. Elke operatie is een risico, maar (iig bij ons) wordt een dergelijke operatie nog best vaak uitgevoerd en we hebben voor zover mij bekend is, nog nooit problemen gehad. Lijkt mij zeker de moeite waard. Succes!
bedankt!
de kosten voor de röntgenfoto is 35 euro, dat valt opzich wel mee. Zelf zit ik te denken rond de 200 euro.
) Maar die info krijgen je ouders vast ook allemaal mee!
we hebben de steen mee gekregen, ik zal proberen om een foto hier te plaatsen!