Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(overleden aan ouderdom/tumor)
inmiddels heb ik dat zeker niet meer nodig
om ze iedere dag zo zien te genieten, ja daar word ik echt vrolijk van. Nooit meer eten weigeren omdat ze altijd afwisseling hebben, en niet meer die droge brokken naar binnen hoeven te kauwen.
JesdaJinn schreef:Ja, het is prijzig, maar als je ziet hoe weinig ze nodig hebben in verhouding met brok ben ik blij dat ik vers voer. Ook de ontlasting is minder en harder/droger.
essiesilly schreef:Als je het over duur qua vers voeren hebt en daarna over brok met "echt" vlees (hoe zou je dat willen controleren?) ik denk dat die kosten helemaal de pan uit rijzen
Shiloh schreef:Mooi overzicht kimmie261, die had ik nog niet gevonden. Dankjewel.JesdaJinn schreef:Ja, het is prijzig, maar als je ziet hoe weinig ze nodig hebben in verhouding met brok ben ik blij dat ik vers voer. Ook de ontlasting is minder en harder/droger.
Dat hoor ik veel, maar op de meeste voerverpakkingen staat (althans bij het graan vrije voer wat ik tot nog toe gevonden heb), 350-400 gram voor een 30 kg hond. Terwijl ik bij rauw voer uit zou komen met 600 gram (2%).
) en natuurlijk kijken naar je hond.
En ik (nog
) geen extra vriezer heb en dus niet veel kan bewaren. Ik gebruik 1 la van mijn vriezer in mijn koelkast voor de hond (15kg) en daar kan ik een maand mee. Mijn hond krijgt ook minder dan die 2%. De KVV die ik voer is TamRo en DailyMeat, beide betaalbare merken maar naar mijn idee beter dan bijv. smuldier, ik bestel altijd allemaal verschillende diersoorten.