dit is mijn hond luna van ruim 1.5 jaar oud..

Deze foto is van een week of 3 geleden.
Op de foto valt het nog al mee.. maar ik krijg haar niet DIK!! Wat moet ik doen?
Luna is een goede eter,, eet zo goed als alles! Ik wil wel op droogvoer blijven.. Vers vlees heb ik niet de vriezer voor.. haha..
Ze is erg actief en licht alleen s'avonds een dutje te doen.. Je kan haar ribben altijd zien, haar buik is ingevallen en haar heup botten zijn ook goed te zien,, Luna is wel GI-GAN-TISCH gespierd.. Luna kan geen geperste brokken eten. Hiervan gaat ze braken/overgeven. Ook heeft ze snel last van diarree als je haar overvoerd... Ik hoor vaak: geef haar wat meer brok, dan wordt ze snel dikker.. NOT!! Alleen spetterpoep krijg ik er voor terug. Op dit moment voer ik Happy-dog Fit & well ACTIVE. Hoorde later ook weer dat ze hier alleen drukker van werd. En helaas niet dikker.. Ze is ook volledig nagekeken door DA. Kerngezonde hond, hij ziet liever een RR zo als 10 Kg te waar, wat ook vaak voorkomt bij RR. Ze weegt rond de 35 kg.. maar een kilo of 5 / 7.5 mag er van mij altijd wel aan. Ik ben WEL heel tevreden over Happy-dog... Ze heeft niet meer gespuugd en prima ontlasting. 1/2x per dag en geen dunne... Ik zou nu graag overgaan op de happy dog natur corq lijn. Te vinden bij zoo plus.
Ik heb geen verstand van samenstellingen etc etc.. Hoop op een goed advies van jullie??
HELLUPPP??!
Liefs.
Sophie.