Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Arabiansp schreef:En nee, ook niet alle fokkers die op de site van de NLV staan zijn betrouwbaar helaas. Ik ben zelf fokker van labradors en wil je via pb wel helpen zoeken. Wij fokken meestal geel, dus geen pup van ons.
) en wat jammer dat niet alle fokkers bij het NLV dus betrouwbaar zijn, dacht eindelijk iets van zekerheid te hebben.
gabyfedde schreef:
lizy29 schreef:Helaas doen ze dat schudden vaak wel binnen![]()
Overigens hebben mijn ouders een zwarte die echt altijd smerig is (iets met graag in modderplassen wentelen) en ze hadden een blonde die dat nooit was....
Qua karakter: een lab is in principe een apporteerder en geen zelfstandige jager. Wij hebben, 3 labs later, dan ook nog geen enkele hond gehad die zelfstandig ging jagen.
En verder is het qua fokker ook gewoon een stuk gevoel waar je op af moet gaan. Het moet tussen jullie ook klikken.
Kuggur schreef:xxrossiexx schreef:Hoe zoek je een pup met het juiste karakter? zo willen wij bijvoorbeeld geen hond met een sterk jachtinstinct.
Wel als je geen jachtinstinct wil is het een aardig idee geen jachthondenras te kiezen. Denk ik...