Ik kan wel janken. Mijn kat is vergiftigd
Zondagmiddag... Onze kanjer speelde nog met de honden in de tuin. Struinde de bossen nog af en kwam nog heerlijk aanzetten met een muis.
Maandag kwam onze Gucci thuis en we zagen direct al dat ze niet fit was. Ze was wat lusteloos. savonds kroop ze onder ons bed weg en heeft mijn man ons bed helemaal uit elkaar gehaald om haar eronder weg te halen. We hebben Gucci in een doosje gelegd waar ze bleef liggen.
Vanmorgen was het mis. Er zat haast geen leven meer in haar en haar tong en tandvlees waren nu spierwit geworden. Direct de DA gebeld en we konden savonds komen. Na uitleg van de symptomen zei de DA dat er direct moesten komen.
Bij de DA was al snel duidelijk dat onze Gucci de avond niet had gered als we niet waren gekomen en de DA was er snel achter dat het om vergiftiging ging. Gucci kreeg injecties en infuus en moest blijven.
Net heb ik nog een telefoontje gehad dat het slecht gaat met Gucci. Ze kunnen nu niks met doen en gucci zal zelf moeten vechten. Ik heb de DA al toestemming gegeven, mocht het vannacht nog verder achteruit gaan, om haar uit haar lijden te verlossen.
Morgenochtend kan ik weer bellen hoe het gaat. Voor nu is het hard duimen dat ze de nacht doorkomt.
Gucci is bijna 2 jaar oud

, hoe halen ze het in de kop. Ik duim voor haar