Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:KERKRADE:
- Erenstein, BerenBos en Haanrade
- Spoor Gracht
- Dir evertstraat
- kokelestraat Blijerheide
- Blijerheide hond overleden door balletjes met mesjes
- stuwmeer in (Eygelshoven/ Erenstein)
- Rolduc bij de kerk
- domeniale mijnweg (kruisstraat richting nieuwstraat)
- Op de knip (terwinselen )
- hertogenlaan op kindrrspeelplek
HEERLEN:
- Bekkerveld Burgemeester waszinkstraat
- omgeving theater
- molenberg locatie 1 bij phillips terrein en locatie 2 ook op molenberg heerlen op breek liggend terrein nicolaasbeetstraat
- meezenbroek/schaesbergerveld Goselinkstraat en de Limburgiastraat en rondom de tuintjes.Uitlaatveldjes en paadjes.
- Hofstraat Heerlerheide
- Koraalerf/ Bellemieterf te Heerlerheide
- ligusterstraat heerlerheide
- heerlerheide martinusstraat/passart
- Beersdal gebakken spons in tuinen
- Heerlerheide/Rennemig gevonden vanalles en nog wat, gebakken spons, gif bal, en iets wat lijkt op kroepoek, alleen vele malen kleiner, met uitsteeksels
LANDGRAAF:
- Nieuwenhagen
- Berlageplein in Waubach (Parkheide)
- Hovenstraat in Waubach.
- Schaesberg
- hoofdstraat/schumanstraat
- hoofdstraat in Schaesberg Landgraaf, is ook kattenbakvullig gedumpt in een perkje
- eikske
- koeweg in schaesberg
- uitloopveld burgemeester valkenbergstraat
BOCHOLTZ:
- Emmastraat, overhuizenstraat, gasthof, speelveldje in de bloemenwijk en in de hofstraat Niet alleen los op de grond maar ook in de aarde gestopt van de voor en achtertuinen.
- Rosaliestraat
- Kerkeveld (elf schoorstenen) gifbollen in tuinen
SIMPELVELD:
- Op diverse locaties gifbollen OOK in tuinen!
BRUNSSUM:
- Brunsummerheide van alles wat gevonden (Ook in het bos)
HOENSBROEK:
- bertus aafjehof
- grote veld Kasteel Hoensbroek
- otterveurdt/ sporthal
- ligtebergstraat gif op appel
AMSTENRADE:
- Gifbollen in diverse tuinen
SITTARD:
- Bij de flats aan de Eisenhowerlaan zijn op 3 plekken de giftige bollen gevonden !! In het parkje voor de flats, het grasveld rondom de flat en aan de achterkant van flat nr 2 !
- Limbrichterveld
- Grasbroek gif in tuinen
NUTH:
- Diverse locaties balletjes met mesjes
- Hommerterweg te Vaesrade
ECHT:
BEEK:
VALKENBURG:
- geulstraat gifbollen
BERG EN TERBLIJT gifbollen en sponzen
VOERENDAAL:
- de Teggert
SUSTEREN:
- Nieuwstadt/Susteren Pissummerweg / Karrebosser Veldweg Vergiftigde brokken en worst met naalden.
Ook in het bos
DUITSLAND vergif (welke vorm onbekend) Feldweg zwischen Tennisplatz Kohlscheid und der Sportanlage des Grenzwart Pannesheide

Laptopmuis schreef:Maar weet iemand of de paardenmishandelaar die overal paarden met messen bewerkte door het land heen al is opgepakt? Want je hoort er niets meer van....
denk eerder dat mensen elkaar aansteken, dan dat het dezelfde zijn Collie2008 schreef:Ik blijf denken dat er een soort online groep/forum is, een besloten groep ofzo op Facebook weet ik wat...Waar hondenhaters zich verzamelen en zulke zieke ideeën met elkaar bepreken en lanceren.
JesdaJinn schreef:Collie2008 schreef:Ik blijf denken dat er een soort online groep/forum is, een besloten groep ofzo op Facebook weet ik wat...Waar hondenhaters zich verzamelen en zulke zieke ideeën met elkaar bepreken en lanceren.
Klinkt best logisch. Dat soort zoekt elkaar denk ik wel op..
Alleen zal internet nirt veilig genoeg zijn...