ik heb een nestje van vier konijntjes. ik heb ook drie kippen. maar nu ik dus vandaag de eieren uit het kippenhok wou halen zat er opeens een klein konijntje in (de konijnen moeten zeker 10 meter lopen om bij het hok van de kippen te komen). ik dacht dus eerst: dat zal dan wel van het nestje zijn. Dus ik ging kijken, maar nee hoor ze zaten er alle vier nog in, en aangezien hij dus ook helemaal bruin was denk ik dat het van een wilde is. Maar hoe die in het kippenhok terecht komt
. ik heb nu het konijntje dus bij het nest in gestopt, ging er lekker bij liggen, terwijl die lijkt mij al zo'n drie weken ouder is haha
. Maar wat denken jullie dat ik moet doen, konijntje gewoon bij mijn nest in laten zitten
weet nog niet hoe de moeder er op reageert, die is nog in de buitenren.
hoe kom ik er achter dat de konijntjes ziek worden door die myxomatose? Het konijntje was trouwens niet tam hoor, hij sprong alle kanten op, maar hij zat opgesloten in het hok dus kon hem daarom zo makkelijk pakken.
ik weet dat er hier wel wat konijntjes los lopen (die zijn ontsnapt van iemand uit de buurt, dus daar kunnen ze ook nog van zijn, dus ga morgen denk ik even de buurt rond..
goede actie om hem dan maar gelijk dood te maken voor hij het hele konijnenrijk aansteekt..