[FOTO]mijn lieve duitse herder reu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shephard

[FOTO]mijn lieve duitse herder reu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 12:16

Sinds vorig jaar augustus hebben wij thuis een super lieve en mooie Duitse herder! Het is echt een schatje en na wat probleempjes met zijn gewicht is ie nu helemaal gezond en ik wil hen echt nooit meer kwijt!
Ik dacht misschien is het leuk om foto's van pups af aan te plaatsen en dan te kijken hoe hij verandert:) zou leuk zijn als meerdere mensen dit gaan laten zien!
Ben er ook wel benieuwd naar hoe honden toch allemaal veranderen met de tijd!

Nou hier is mijn Duitse herder Dex!

Afbeelding
Hier was hij ongeveer een maand denk ik!

Afbeelding
En hier gingen wij de eerste keer met hem lopen toen hij nog bij het nestje was!

Afbeelding
En toen ging hij echt hard groeien!

Hij is gefokt bij mensen thuis die graag een keer een nestje wouden hebben, en is dus een echte gezinshond:) de ouders hebben gewoon papieren en Dex hebben we geen papieren gegeven omdat wij later niet met hem willen fokken. Zijn beide ouders zijn gekruist door hun erg lieve en vriendelijke karakter en dat heeft Dex gelukkig ook mee gekregen!

Groetjes ons!!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-15 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:24

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:41

Ahhh wauuuww! Wat een knapperd zeg!
Ik heb ook een DH reu van 5 augustus vorig jaar. Ook gefokt op karakter maar ik vind hem ook prachtig!

Zie hier Rex, haha

Hier 8 weken oud:

Afbeelding

Hier alweer 3 maand ongeveer:

Afbeelding

Hier 5 maand:

Afbeelding

En nu alweer 7 maand:

Afbeelding

Rex is tien hij 10 weken oud was ontzettend ziek geweest en de da en ik waren bang om hem te moeten inslapen. Maar hij knapte flink op en weegt nu 31 kilo en zijn schofthoogte is 67 cm al

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 16:40

Kentaro schreef:
Wat een leukerd!!
En moest wel erg lachen om deze foto, zijn 'staart'..... :')
http://boktimg.nl/img/m/N9Wqm7.jpg

Hahaha hij is ook wel zo lomp soms.. het is maar goed dat ie dat zelf niet door heeftxD

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 16:42

xGoldenHero schreef:
Ahhh wauuuww! Wat een knapperd zeg!
Ik heb ook een DH reu van 5 augustus vorig jaar. Ook gefokt op karakter maar ik vind hem ook prachtig!

Zie hier Rex, haha

Hier 8 weken oud:

[ [url=m/vpTRE1.png]Afbeelding[/url] ]

Hier alweer 3 maand ongeveer:

[ [url=m/WejO7q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier 5 maand:

[ [url=m/HKMcOH.png]Afbeelding[/url] ]

En nu alweer 7 maand:

[ [url=m/KMhDpv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Rex is tien hij 10 weken oud was ontzettend ziek geweest en de da en ik waren bang om hem te moeten inslapen. Maar hij knapte flink op en weegt nu 31 kilo en zijn schofthoogte is 67 cm al

Zoo en de naam lijkt en het uiterlijk lijkt ook! Mooi is ie! Wat naar die problemen,, gelukkig gaat het nu goed:) Dex heeft problemen met een virus gehad en woog toen te weinig, maar hij zal nooit heel dik worden haha
Dit is trouwens de vader:

Afbeelding

En dit is de moeder:

Afbeelding

De vader is trouwens echt enorm groot haha

xGoldenHero

Re: mijn lieve duitse herder reu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:19

Wat balen dat Dex dat virus heeft gehad. Echt grappig de naam en het uiterlijk lijken echt haha ging even twijfelen of ze geen broertjes waren haha. Prachtige ouders! Die vader heeft een geweldig vriendelijke kop. Hoeveel weegt Dex nu? Ga je ook nog een bepaalde takt van sport met Dex doen?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:09

Afbeelding

Mijn Herdertje :D
Dame van 7 jaar en ontzettend lief :D

Mooie honden :j

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 08:00

xGoldenHero schreef:
Wat balen dat Dex dat virus heeft gehad. Echt grappig de naam en het uiterlijk lijken echt haha ging even twijfelen of ze geen broertjes waren haha. Prachtige ouders! Die vader heeft een geweldig vriendelijke kop. Hoeveel weegt Dex nu? Ga je ook nog een bepaalde takt van sport met Dex doen?

Uhmm momenteel eigenlijk geen idee hoeveel hij weegt haha, ongeveer een maand geleden woog hij geloof ik 24 kilo.. maar dat weet ik echt niet zeker! Het is niet de bedoeling dat we iets met hem gaan doen, hij is bij ons echt een gezinshond en we hebben bij ons achter allemaal weilanden waar hij vaak in mag rennen als ie veel energie heeft haha! Er is ook nog een park hier om de hoek,, dus hij heeft genoeg te doen haha. Ga jij een bepaald iets doen met rex??

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 08:01

JesdaJinn schreef:
[ [url=m/ghicuP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn Herdertje :D
Dame van 7 jaar en ontzettend lief :D

Mooie honden :j

Awhh wat mooi!! Die van jou is juist weer meer bruin! Errug mooi hoor.

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:06

Oh herdertjes <3 Ik hou van dat ras. Kan niet wachten om er zelf een te hebben later eens we naar een huis met grote tuin verhuizen..

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 10:05

Jaa het is echt een super ras ze zijn echt heel intelligent:) en de meeste mensen bij ons in de buurt schrikken heel erg af van het ras,, maar eigenlijk zijn herders nog liever dan bijv. Golden retrievers ofzo! Behalve als je een politiehond hebt hahaha

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 10:18

Wat is ie mooi geworden zeg! De rest van de hondjes ook, heb zelf een Mechelse heder gehad alleen is wegegaan heb helaas alleen een foto van pup

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 12:35

Achossie! Die ziet er zo stoer uit! Mechelse zijn sws iets minder bang voor dingen denk ik haha. Heel toevallig loopt er bij ons in het park ook een mechelse herder met precies dezelfde leeftijd als de mijne. In het park is het zeg maar echt speeltijd met een stuk of 10 honden tegelijk echt leuk!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:38

Hier was ze als pup:

Afbeelding

Nu als volwassen:

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:48

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 12:51

JesdaJinn schreef:
Hier was ze als pup:

[ Afbeelding ]

Nu als volwassen:

[ Afbeelding ]

awhhh die scheve oortjes die ze hebben als pup zijn zoo schattig!!!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:56

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:58

Ik heb de naam verzonnen (vernoemd naar mijn moeder), maar het roept niet heel gemakkelijk, dus vandaar dat het Mik geworden is. :j Op papier is het dus nog wel Annepiet.

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 13:10

Agossie schreef:
Mik een paar weken oud:
[ Afbeelding ]

Mik met 8 weken bij mij thuis:
http://www.belletibbe.nl/uploads/1/6/5/ ... 10.jpg?592

Puber Mik met de grote oren:
http://www.belletibbe.com/Other/Picture ... 418c-M.jpg

Mik nu:
[ Afbeelding ]

Mik heet officieel Annepiet von Lamaxoda en is gefokt door Wilawander hier op bokt. Ze is van juli 2013 en mijn grote trots!

oww wat vind ik mik mooi zeg <3 ! echt heel erg mooi! op de foto van 8 weken ziet hij er toch wel heel ondeugend uit hoor! haha maar dat kan die van mij gelukkig ook. kijk maar eens op het filmpje hoe gek hij kan doen :P https://youtu.be/zzRciW5zszI annepiet om te roepen is ook wel heel erg lang haha
Laatst bijgewerkt door Shephard op 13-03-15 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Agossie

Re: [FOTO]mijn lieve duitse herder reu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:24

Heerlijk dat rennen zo!! _O- Dat wordt vast een grote. :j

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 14:14

Haha ja leuk he?! Hij wordt inderdaad groot. De dierenarts heeft ons al gewaarschuwd dat we heel goed voer moeten geven aan hem, omdat hij al vanaf het begin mega grote poten had! Zolang hij naar ons luister mag ie zo groot worden als ie wil haha

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 14:57

Wauw wat een heerlijke honden zijn het ook he.

Ik doe ook niks met Rex in de sport. Train hem gewoon zelf en doe verschillende oefeningen en meer niet.

Toen ik hem net had zei een kennis van ons: straks als hij wat groter is heb je de stoep altijd voor jezelf. Iedereen wijkt voor je.
Toen zei ik nog: dat zal wel meevallen!

Nou ze wijken nu allemaal als ik er aan kom met Rex. Terwijl het een super lief dier is haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:02

kimberleyepe schreef:
Jaa het is echt een super ras ze zijn echt heel intelligent:) en de meeste mensen bij ons in de buurt schrikken heel erg af van het ras,, maar eigenlijk zijn herders nog liever dan bijv. Golden retrievers ofzo! Behalve als je een politiehond hebt hahaha

Een 'politiehond' is net zo lief hoor. Ken zat die knvp getraind worden en thuis de grote knuffels zijn.

Zelf heb ik een mechelse herder. Word ipo mee getraind maar is thuis een echte knuffel. Maar op de club gaat de knop om.

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 16:16

xGoldenHero schreef:
Wauw wat een heerlijke honden zijn het ook he.

Ik doe ook niks met Rex in de sport. Train hem gewoon zelf en doe verschillende oefeningen en meer niet.

Toen ik hem net had zei een kennis van ons: straks als hij wat groter is heb je de stoep altijd voor jezelf. Iedereen wijkt voor je.
Toen zei ik nog: dat zal wel meevallen!

Nou ze wijken nu allemaal als ik er aan kom met Rex. Terwijl het een super lief dier is haha

Ja dat klopt,, een groot deel van vrienden en buren bij ons durven nu niet meer te komen als de hond buiten is haha. En dan kun je nog zeggen hij doet niets, maar daar trekt niemand zich echt iets van aan! Ik vind het wel erg,, maarja daar is niets aan te doen. Wel leuk he dat trainen met herders. Ze zijn zo verschrikkelijk slim. Het enige dat dex niet kan is traplopen hahaha maar hij mag bij ons niet boven komen dus dat is wel handig!

Shephard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 16:20

love_western schreef:
kimberleyepe schreef:

Een 'politiehond' is net zo lief hoor. Ken zat die knvp getraind worden en thuis de grote knuffels zijn.

Zelf heb ik een mechelse herder. Word ipo mee getraind maar is thuis een echte knuffel. Maar op de club gaat de knop om.

Haha je snapt vast wel wat ik bedoel! Er zijn altijd wel valse honden of honden die gewoon niet goed worden opgevoed door hun baasjes. Dat vind ik wel echt heel erg. Maar dat zijn natuurlijk niet altijd politiehonden. Hier in de buurt is laatst wel nog iets gebeurd met een herder die aanviel. Die werd wel ipo getraind, maar dat ligt natuurlijk nog altijd aan hun baas hoe de hond zich gedraagd. Maar ik vind wel, dat als jij een hond hebt die vals is of niet goed is met andere honden dat ie gewoon altijd vast moet! Dat is hier bij ons in het park nog wel eens een probleempje helaas... soms durf je niet eens met je eigen hond het park in als je weet dat er een bepaalde hond is zeg maar.. maar al met al zijn de meeste duitse herders gewoon super lief!!