Alvast bedankt!
De kooi in zijn geheel (ze slaapt nu in de grote wijndoos links, dat is dus nest 1)

Voerbak 1 + looprad

Klimboom (incl 'hangmat') + nest 2

nest 3+ voerbak 2

Ik hoor graag alle leuke ideeën!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb je een foto van haar?
troi schreef:love_western schreef:Loopwiel voor een syrtje moet minimaal 20 cm. Ik hield zelf altijd 30 aan.
Te klein is slecht voor hun rug.
Loopwiel is 26 cm , zie OP![]()
Zandbak is leuk idee! Wat voor zand moet daar in?
love_western schreef:troi schreef:
Loopwiel is 26 cm , zie OP![]()
Zandbak is leuk idee! Wat voor zand moet daar in?
Wat moet ik zien in de op? Want als loopwiel 26 cm is. Moet ie ongeveer 1/4 van de lengte in beslag nemen.

Ze zijn zo leuk! Heb er zelf ook eentje gehad, helaas is die een paar maanden geleden overleden.
Zelfs al zou de foto het het lichtelijk vertekenen. Dit is een wieltje voor een dwergje. Ik weet niet hoe hoog de rand van je bak is, maar die van mij stak daar echt dik boven uit. Ik zou hem dus maar eens na meten. In de dierenwinkel verkopen ze vaak niet eens de grootste maten. 
Ik deed in mijn kooi ook altijd een bakje met chinchilla zand. Is goed voor de vacht en daarnaast gebruikte mijn syr het als toilet. De kooi blijft dan super lang schoon. Kon het er zo elke dag uitscheppen. Veel plezier met je hamster.
Ben benieuwd of je foto's van je hamster hebt.
. Zou willen dat alle hamsters zo'n mooie grote hadden.love_western schreef:Je loopwiel kan geen 26 cm. Want als je 120 deelt door die 5 vakken (die je ziet in het traliewerk) dan kom ik uit op 24 cm. En loopwiel is kleiner dan die vakken.
Of foto's moeten echt ernstig vertekenen.