Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sweetgirl1 schreef:contact evt blijven houden vindt k niet raar ( zou ik ook wel willen hoe het gaat enz ) maar de rest vindt k wel belachelijk.. laten hun dan de kosten van het castreren op zich nemen
en word ie door verkocht. Wat is het voor hond? Kwanyin schreef:Ik zeg good luck with finding the fool. Of deze advertentie had een héél stuk korter gekund, had dan gewoon gezegd: "Hond te koop. Maar eigenlijk niet."
.

.annepaardoes schreef:Dat soort eisen zijn juridisch volgensmij niet op terug te vallen, aangezien verkocht, verkocht is en de oude eigenaren dan niets meer over de hond te zeggen hebben.
Kuggur schreef:annepaardoes schreef:Dat soort eisen zijn juridisch volgensmij niet op terug te vallen, aangezien verkocht, verkocht is en de oude eigenaren dan niets meer over de hond te zeggen hebben.
Daar heb je gelijk aan, maar wil je dit soort mafketels bij je aan de deur om die discussie aan te gaan?
Ik zou zeggen dat is de energie niet waard, en ik zou een andere hond zoeken, genoeg aanbod (tenminste hier worden ze je in die leeftijdcategorie achterna gesmeten).