Omdat de pijn aan dr oren steeds erger wordt, en de hond nu ook doof wordt omdat dr gehoorgang zo dicht zit probeer ik mn ouders over te halen om naar de dierenarts te gaan. Echter denk ik zelf dat het oorkanker is, en dat het operatief verwijderd zal moeten worden. Nu is mn vader anti-operaties omdat onze vorrige hond na de operatie is overleden. Omdat deze hond al 10 is (oktober wordt ze 10) vind hij dat risico te groot. Nu ben ik van mening dat dit ras makkelijk 16 kan worden, en dat het niet eerlijk is voor de hond om haar nog zolang met pijn te laten lopen.
Is er iemand die ervaring heeft met oorlanker? Is het behandelbaar, en zo ja, wat kunnen we verwachten?
Bijgevoegd heb ik foto's van dr beide oren, de eerste foto is van het oor van dr volle zus (gezond oor).
Zus

Links

Rechts

Kat leeft gewoon nog, en is vrolijk en fit. Alleen de jeuk is naar... Vandaar dat ik besloten heb om haar een dezer dagen mee te nemen naar de andere DA voor een soort van second opinion. Maar de illusie van het oplossen van het probleem heb ik niet meer.