Arm zieltje
ik hoop dat hij snel weer opknapt. We hebben net zijn zusje verloren, een aantal maanden geleden..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik hoop dat hij snel weer opknapt. We hebben net zijn zusje verloren, een aantal maanden geleden..

Billy schreef:Balen....hoop dat hij snel opknapt
Waarom verzekering eigenaar hond? De kat loopt op straat los... Dat risico neem je dan toch? Net als het risico dat hij overreden wordt?
Billy schreef:Waarom verzekering eigenaar hond? De kat loopt op straat los... Dat risico neem je dan toch? Net als het risico dat hij overreden wordt?

lor1_1984 schreef:Beterschap voor je kat.Billy schreef:Balen....hoop dat hij snel opknapt
Waarom verzekering eigenaar hond? De kat loopt op straat los... Dat risico neem je dan toch? Net als het risico dat hij overreden wordt?
Dat dus.
Jij laat je kat naar buiten, dan neeem je bewust het risico dat er wat met hem gebeurd.
Voor mij dan ook een reden om mijn kat niet naar buiten te laten.
lor1_1984 schreef:Beterschap voor je kat.Billy schreef:Balen....hoop dat hij snel opknapt
Dat dus.
Jij laat je kat naar buiten, dan neeem je bewust het risico dat er wat met hem gebeurd.
Voor mij dan ook een reden om mijn kat niet naar buiten te laten.
Billy schreef:Balen....hoop dat hij snel opknapt
lor1_1984 schreef:Ik kan uitkijken bij het oversteken en veroorzaak geen overlast.

Succes met lezen.