Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jessdaniels schreef:Bedankt voor de reacties allemaal.
Hypoallergeen voer hebben we al geprobeerd ja, heeft helaas niets geholpen! Helemaal geen brokjes voeren hebben we nog niet geprobeerd, dus dat kan nog een optie zijn.
Een lijst heb ik niet nee, maar ik heb zo'nbeetje alles wat ze bij de Albert Heijn/ Jumbo/ Aldi/ Dierenarts of plaatselijke dierspeciaalzaak hebben wel geprobeerd
Helaas is er wel maar 1 dierenarts in mijn woonplaats, en nog 2 andere in de buurt (op redelijk rijdbare afstand) die precies hetzelfde zeggen.
Tsja, we hebben de dierenarts wel een tijdje gelooft hoor.. maar het word steeds erger! Omdat deze kat echt heel bang is in de auto hebben we het verder weg rijden zo lang mogelijk uitgesteld, en de volgende dierenarts zit echt wel op bijna een half uur rijden. Als ze echt nier of schildklierproblemen heeft zit er toch echt niets anders op ben ik bang..

dankjewel! Ik zal dan ook zeker melden dat ik heb rondgevraagt, en jullie ervaringen er bij vertellen. Mischien nemen ze het dan serieuzer?
we hebben zelf ook gewoon heel veel geprobeerd er aan te doen, als je van voer verandert kan je echt niet van de een op de andere dag zien of ze daar wel goed op reageerd enz enz. Amandavd schreef:Ga nou alsjeblieft niet ineens rauw voer geven. Ik snap werkelijk waar niet dat men zo'n advies kan geven. Doe nou eerst die Da's bellen, dat zijn mensen met verstand die jaren studie en ervaring er op hebben zitten. Laat hun nou eens eerst fatsoenlijk kijken naar het beessie. Bloedonderzoek etc. En daarna kun je kijken of het voer wellicht het probleem is. Als dit dier een flink lever, nier, of schildklier probleem heeft gaat een beetje rauwvoer dat niet verhelpen.
xZiva_ schreef:Ga eens naar bata4en in Haaften!
Wij zijn net uit haaften verhuisd, maar wat was dat een top dierenarts zeg! Luisterde altijd goed naar je, en hielp je ook echt! Onze hond is daar ook al vaker geweest vanwege spugen enz. We krijgen dan altijd een bepaalde pasta die heel goed werkt!
Succes!
Amandavd schreef:Ga nou alsjeblieft niet ineens rauw voer geven. Ik snap werkelijk waar niet dat men zo'n advies kan geven. Doe nou eerst die Da's bellen, dat zijn mensen met verstand die jaren studie en ervaring er op hebben zitten. Laat hun nou eens eerst fatsoenlijk kijken naar het beessie. Bloedonderzoek etc. En daarna kun je kijken of het voer wellicht het probleem is. Als dit dier een flink lever, nier, of schildklier probleem heeft gaat een beetje rauwvoer dat niet verhelpen.