Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch *Update pag. 5*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch *Update pag. 5*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 15:40

Mijn lieve meisje mijn eerste echt "eigen" huisdier zelf uitgekozen zelf gekocht zelf opgehaald etc.

Sinds vorige week maandag is ze niet meer thuis gekomen

Normaal ging zelf elke ochtend naar buiten standaard voor het raam zitten en mauwen ik wil naar buiten. Alleen als het erg slecht weer was hield ik haar binnen. Dan was ze even nukkig maar ging vervolgens lekker in de paal liggen slapen. Maar maandag was anders ze zat maar bij het raam en klaagde voluit. Vond het weer niet zo lekker dus vond het onnodig dat ze haar ronde ging wandelen. Dit keer gaf ze niet op ze bleef maar mauwen en mauwen... "nou zeurkous dan ga je even naar buiten zelf weten want het is nat buiten"

Maar deze dag verliep niet zoals anders... normaal kwam ze altijd terug lag ze buiten nog even op de stoel en kwam ze voldaan weer binnen om te eten en te slapen. Nu maandag geen Moos....

Oke zei ik tegen mezelf misschien is ze even een ommetje aan het maken aan het schuilen ze zal er vanavond wel zijn..... Geen Moos

De dagen volgen.... ochtend avond... geen Moos

heb al rondes gelopen plaatsen bezocht waar ik haar ooit wel eens tegenkwam niks :(

Asiel gebeld oproepje bij amivedi dierenartsen gebeld en zelfs de gemeentewerf waar ze de overleden poesjes heen brengen.... Nergens is mijn meisje

Heb in huis alles al afgezocht schuur ondersteboven alle kasten ondersteboven maar nergens is ze.

Ben zo bang dat ik ze nooit meer terug zie... Het is de afgelopen week ook erg koud geweest en vooral 's nachts

Wil haar zo graag terug ook al is ze overleden.. Deze onzekerheid is echt killing... Word midden in de nacht wakker omdat ik een kat hoor mauwen maar ze is er niet.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-02-15 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast, Moos is thuis!

Shirley

Re: Mijn meisje is mis je... Waar ben je toch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:43

Oh,verschrikkelijk zoiets!
Die onzekerheid...

Buren gevraagd?
Briefjes aan de bomen, lantaarnpalen, bij winkels in de buurt opgehangen??

Sterkte!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:45

Och meid :(:)
Ik heb heel even in hetzelfde schuitje gezeten toen mijn kat een dag of 2 voor oud en nieuw het huis uit schoot (proberen ze rond die tijd binnen te houden) en vervolgens 1,5 week niet thuis kwam.
Vreselijk gevoel, rondes gelopen..langs de wegen gelopen (want het zal toch niet dat hij daar straks ligt...vergeten en alleen) .
Amivedi..Asiel..huis..precies hetzelfde als jij. Dacht dat ik gek werd. Hield iemand hem misschien binnen? Daar kon ik me zo kwaad om maken.

Toen zat hij daar ineens doodsimpel voor de deur. En liep naar binnen en miauwde gedag alsof er niets aan de hand was. Ik staarde vol ongeloof naar hem.

Ik hoop voor jou hetzelfde. Dat ze maar snel thuis mag komen. Wisten ze maar hoe erg we ons zorgen maakten om ze!

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:48

Sterkte! :(:) waar is ie vermist? In mij regio ga ik zeker zoeken :(:)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:48

Heb je al folders op gehangen op bomen of lantarenpalen in de buurt, een briefje bij de supermarkt in de buurt? Zorg dat er informatie bekend is zodat mensen je kunnen bellen of mailen als ze haar zien of vinden.. En zoek naar tips van amivedi over wat je het beste kunt doen. Iets van jezelf met jouw geur eraan buiten leggen e.d. zijn tips die ze wel geven.. zodat ze jouw huis terug kan vinden.

En ook de dierenambulance bellen en inseinen??! En asiels in de buurt bellen en beschrijving doorgeven!
Laatst bijgewerkt door fargo op 26-01-15 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 15:49

Ja ik hoop echt elke keer als ik wakker word op thuis kom dat ze op de stoel zit te wachten tot ik haar naar binnen laat. Heb al een advertentie op de facebookpagina van t dorp gezet en ga morgen flyers laten drukken. Ben erg bang dat ze ergens in een schuur zit en er niet uit kan. Nu hoor ik van meer mensen ach mijne is ook 2 weken weg geweest ze komt wel weer terug maar ik wil het eerst zien voor ik het geloof. En inderdaad ik ben ook al langs de wegen geweest greppels bekeken etc maar nergens ook maar een spoor van poeslief

Edit: ze is vermist in uden noord brabant

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:50

Vreselijk zoiets ! |( |(
In eerste instantie bij de buren gaan vragen of je zelf mag gaan kijken / roepen in hun schuur/garage/berging/hok.
Mijn poes was 2 jaar geleden ook zoek...nergens te vinden...zat bij de overburen in de kelder. Langs de garagepoort naar binnen geglipt en zo de kelder in...

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 15:50

fargo schreef:
Iets van jezelf met jouw geur eraan buiten leggen e.d. zijn tips die ze wel geven.. zodat ze jouw huis terug kan vinden.

Ik loop bijna elke dag behoorlijke rondes met mijn honden. Vooral mijn reu was haar maatje. En hij laat natuurlijk best wel zo hier een daar zijn geur achter.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:02

Ik zou proberen al sneller flyers op te hangen, ook al is het wat provisorisch. Dan kun je ze altijd vervangen door de mooie gedrukte. Wie weet hebben mensen haar al gezien ..

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 18:08

Ze staat al op de fb pagina en is best al gedeeld. ga proberen morgen wat flyers in elkaar te knutselen.

Heb op fb toch al een paar reacties. bij een locatie weze kijken maar dat was helaas een andere kat die wel erg op moos leek

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:32

amevedi ? dierenasiel bellen en idd flyers maken en bij alle buren in eens straal van 500m in de brievenbus doen, eventueel met beloning.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:36

moet wel zeggen dat deze aftekening lang blijft hangen. Vooral dat zwarte puntje op de neus.
Die vergeet ik niet zo snel.

Dus maak daar gebruik van!!!!! Spam iedereen met die foto. Op bokt markt. Supermarkt, flyers op bomen, flyers in brievenbussen, dierenartsen, buurtschool, asiel (ook veel verder weg). Marktplaats, onderschrift bokt, you name it.

waar woon je ergens?

Wil ook wel meedoen in onderschrift!!!
Zie dat je in Uden woont. Mijn omgeving is dan wel net te ver. Wel wil ik best een flyer ophangen op een paar goede punten in Arnhem.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 26-01-15 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:38

In Uden.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:41

is ze gesteriliseerd? zo niet dan zou ze best eens een end van huis kunnen zijn op zoek naar de liefde

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:41

Shirley schreef:
In Uden.

Nou hop.... maak een flyer! Droog je tranen en ga even over op actie. Anders neem jij het jou zelf dadelijk kwalijk dat je net niet alles uit de kast hebt gehaald. Nu kun je er heel misschien nog wat aan doen. Misschien heb je heel veel pech, maar probeer iets. :(:)

Dus deze foto.
Telefoonnummer
VERMIST sinds
Poes/kater

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:42

Heb een vriend even dit bericht en de foto doorgestuurd. Hij woont ook in Uden!

Hoop dat je haar vlug terug hebt!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:44

loez schreef:

wat lief van jou!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:45

En bij de buren aanbellen en vragen of je zelf mag gaan kijken in hun garage of tuinhuisje.
Ik hoop zo dat je haar vlug terughebt :(:)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:21

Knert schreef:
loez schreef:

wat lief van jou!

Kleine moeite :)! Het is verschrikkelijk als je je beestje moet missen!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:21

Yom schreef:
is ze gesteriliseerd? zo niet dan zou ze best eens een end van huis kunnen zijn op zoek naar de liefde

ze is gesteriliseerd gelukkig

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 22:26

heb deze nu in de printer liggen

Afbeelding

ze gaan morgen naar de belangrijke punten en dan ga ik de rest laten drukken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:28

:(:) Mijn mega bange poes kwam na 2 maanden en een moeilijke vang actie weer thuis , verlies de hoop niet

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:30

Had van de week toevallig een poes gevonden. Niet die van jou hoor!
Heb hem zelf op laten halen door de dierenambulance, zat geen chip in.
Zat inderdaad bij mij in de schuur door een klein raampje geklommen (was met de sneeuw dus warm zitten voor de kou).

Heel veel sterkte en succes met je zoektocht! :(:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:35

Bevroren water in de buurt gehad?
Ik hoop echt dat ze snel terug komt!

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:38

Oh meid, ik ken het zo goed...

Ik heb ook een superlieve kater gehad die erg leek op jouw kat! Ook zo onregelmatig gevlekt en hij werd dan ook weleens door ons 'koeike' genoemd :)
Van de ene op de andere dag was hij ook vermist, en helaas hebben we hem nooit meer teruggezien.
Soms moet er terug aan denken en is er weer die onzekerheid; wat is er met mijn lieve jongen gebeurd?
Tja ik zal het helaas nooit weten... :=

Maar ik hoop echt dat je haar terugvindt!
Ook al gevraagd aan de buren of ze haar per ongeluk niet hebben opgesloten?
En sorry voor mijn 'negatieve' bericht, ik wil gewoon laten weten dat ik met je meeleef en weet hoe rot het is :(:)
En als ik de reacties hier zo zie, blijven de meeste katten wel vaker wat langer weg.
Dus heel veel succes en ik hoop dat ze een van de volgende dagen terug op haar vertrouwde stoel ligt :D