Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar die is er wel weer bovenop gekomen. Nu heeft hij alleen een scheef hoofd. Maar hij doet verder alles nog, in tegenstelling tot die van jou.... dat klinkt een stuk minder positief. Ik lees hier wel in dat hij niet erg happy is met de situatie. Kan jij ook niks aan doen natuurlijk! Maar ik denk zelf dat als het niet verbetert je misschien hem beter kunt laten gaan. Hoe oud is je konijn als ik vragen mag? In principe is je konijn nog wel levendig, maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om je konijn zo te zien.
acera1991 schreef:Mijn konijn had ook e-cuniculliMaar die is er wel weer bovenop gekomen. Nu heeft hij alleen een scheef hoofd. Maar hij doet verder alles nog, in tegenstelling tot die van jou.... dat klinkt een stuk minder positief. Ik lees hier wel in dat hij niet erg happy is met de situatie. Kan jij ook niks aan doen natuurlijk! Maar ik denk zelf dat als het niet verbetert je misschien hem beter kunt laten gaan. Hoe oud is je konijn als ik vragen mag? In principe is je konijn nog wel levendig, maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om je konijn zo te zien.
De tweede spuit daar merken ze natuurlijk niks meer van.
Tjaldur schreef:Heb hem net in laten slapen. Was ook het advies van de dierenarts. Het was heel vredig en vriendelijk. Heb wel heel stom erbij staan jankenmaar ik heb een goede keuze gemaakt. Bedankt voor jullie meningen!
femo schreef:Ik weet niet wat het voor ziekte is, maar kan het nog over gaan? Zoals je ht nu beschrijft en het is blijven zou ik je konijn vandaag nog verlossen..