Ik zou graag tips en ervaringen willen met bijv shoonmaken of idd dat trapje of iets dergelijks.
Alvast bedankt!
De kooi in kwestie:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus best groot hihi 
Elleen schreef:Verschilt per cavia. Mijn castraat heb ik nooit zo ver kunnen krijgen. Meerdere dames wel maar lang niet allen!

en wat kun je ze er blij mee maken 
ook in mijn achtertuin, haha! ze gaan flink te keer met wat stevig hopen zand... en ze worden al helemaal blij als je pvc buizen ingraaft! of gebruikt in je kooi, happy!
ze worden vaak gezien als saaie stilzittende diertjes die amper wat kunnen, maar als je de kooi eens actief inricht zul je nog versteld staan in wat die diertjes allemaal aankunnen/ geweldig vinden 

kan zijn dat ze 2 hoog al eng vinden met het trapje... Mijn ex had hier altijd zijn konijnen in (geen idee of ie ze nog heeft... ) iig toen ik nog bij hem was, hadden we deze kooi voor de konijnen, want eerst zat het beest in zo'n klein kooitje en daar kon ik niet tegen
Dus dat maar snel veranderd...
Neem aan ook voor cavia's :p (Ik had toen de 140 gekocht...) Lianne86 schreef:Iig niet voor de 3 hoog gaankan zijn dat ze 2 hoog al eng vinden met het trapje... Mijn ex had hier altijd zijn konijnen in (geen idee of ie ze nog heeft... ) iig toen ik nog bij hem was, hadden we deze kooi voor de konijnen, want eerst zat het beest in zo'n klein kooitje en daar kon ik niet tegen
Dus dat maar snel veranderd...
Maar een fijne kooi dusNeem aan ook voor cavia's :p (Ik had toen de 140 gekocht...)