jackie is over het algemeen gezond, een tikkeltje (
) aan de zware kant. (lees: er moet 1.5kg van af maar dat lijkt ondanks beperken van voedsel en veel beweging maar niet te lukken.
). Actief, vrolijk enz... Maarrrr.....Haar tandjes... Ze krijgt jaarlijks een gebitsreiniging omdat dat gewoon nódig is maar nu hebben ze vandaag dus een hoektandje moeten trekken... Ben hier best een beetje van geschrokken want daar is ze imo nog veel te jong voor!
Ik heb nu van de DA staaltjes mee gekregen met allerlei spul voor de tanden (brokken, kauwsticks enz) en wil dat ook best proberen maar vraag me ook af of het zou helpen om over te schakelen op versvoeding en zo ja, hoe begin je daar aan?
Ik zit op:
http://www.versvoer.be
rond te kijken. Maar wat geef je zo'n jackie nu?
En wat is beter, vers voer of de speciale brokken van de DA voor haar tandjes? (ik vermoed dat het kwa prijs op hetzelfde neer gaat komen dusja.
)Wie o Wie kan mij en mijn kleine meid tips geven?
Donya is geen moeilijke eter, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om (dat ze het niet zou eten) maar hoe begin je hier nu aan? Waar koop je het, wat is het beste om mee te beginnen? In welke porties? Hoe vaak per dag? Welk vlees ie het beste voor de woef en welke samenstellingen? Ik zie dat er van die worsten op die site staan, kan je die "in porties" invriezen? (dan "breek" je de verpakking dus), of zijn er kleine porties beschikbaar. Gezien het om een kleine hond gaat vermoed ik dat die met een 100gr per dag genoeg zal hebben (om en bij. 2% - 2.5% van het lichaamsgewicht dacht ik gelezen te hebben?)
Tegen wanneer ze al wat kennis gemaakt heeft met KVV dat die stap dan kleiner is?
)
Of Purizon misschien?