Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Leuke beesten maar heel anders dan een hond inderdaad. Heb er ook veel minder een band mee. Maar helemaal zonder dieren kan en hoef ik gelukkig niet! tita schreef:Snap je ts
Ik heb wel een kat voor je die zich echt gedraagt als een hond....uitlaten aan een touwtje zou ie niet eens erg vinden.
Maar als hond geen optie is, wat vind je van een kat?
Niet zomaar een kat maar denk aan een vreselijk aandacht krijsend monstertje...sommige katten lijken zo erg op honden in gedrag.
Sammie schreef:Er zijn idd katten die je volgen naar de douche, de keuken, de slaapkamer, de gang en noem maar op. En als je op de bank zit komen ze graag bij je liggen en beledigd dat ze zijn als je ze aan de kant zet om op de staan. In sommige gevallen moet je zelfs snel zijn, want ze kruipen zo weer terug

Hij had wel karakter en dat mis ik nog weleens.
).
), dat is echt heel leuk. Maar iedereen moet het willen. Ik ben nu blij met m'n knagers. M'n vader en broer zijn geen dierenmensen, m'n moeder en ik wel. We zullen ermee moeten leven...
Maar inderdaad, in een gezin moet iedereen erachter kunnen staan. Met wat geluk zou het weer een oudje worden en dan zitten je ouders er dus ook weer een tijd aan "vast".
Cayenne schreef:Mijn vogel volgde me overal, tot de magnetron en de groentela toe. Kwam er opeens Jingle bells uit de magnetron of Hei Ho (dwergenlied) uit de koelkast![]()
Hij ging ook met de trein mee in zijn reisbench. Altijd leuk wanneer je op een overvol perron staat en er komt opeens The Addams Family uit zijn reismand
Of miauwen in de wachtkamer van de dierenartsHij had wel karakter en dat mis ik nog weleens.
Sammie schreef:Er zijn idd katten die je volgen naar de douche, de keuken, de slaapkamer, de gang en noem maar op. En als je op de bank zit komen ze graag bij je liggen en beledigd dat ze zijn als je ze aan de kant zet om op de staan. In sommige gevallen moet je zelfs snel zijn, want ze kruipen zo weer terug
Maare die wacht gewoon als ik naar de wc moet, die kijkt alleen heel arrogant!