Ben je bijv gaan Googlen (zo ja, weet je nog op welke woorden ongeveer?), naar een bepaalde website gegaan, ervaringen aan kennissen gevraagd, boekjes gelezen etc? Of ben je zonder voorbereiding naar de plek van aanschaf gegaan (dierenwinkel/opvang/fokker/kennis) en je daar laten informeren?
Jullie zouden me erg helpen door hier antwoord op te geven
Zo weet ik wat beter wat er speelt en kan ik hier in de website eventueel op inspelen. Ik reken konijnen trouwens ook even mee tot knaagdieren, voor het gemak
Pastte ook niet meer in de titel.
) om even op fora te kijken voor veel nuttige informatie waar het diertje ook blij van wordt.
hok etc in elkaar gezet en daarna op internet ingelezen hoe je cavia's moet verzorgen en toen naar de opvang gegaan.
Ligt er natuurlijk aan wat je wil: wil je per se naar shows of per se fokken (wat ik sowieso niet graag aanraad zolang opvangen overvol zitten), dan kun je beter naar een fokker. Maar wil je gewoon diertjes een fijn leven geven, haal ze dan uit de opvang.
Desnoods met uitklapdingen dat je uitleg kan lezen als je dat wilt, maar dat het niet noodzakelijk is.