mijn zusje krijgt een konijn, en hoewel het nog niet helemaal zeker was of er een tweede konijn komt heb ik gevraagd of het mag als ik hem zelf betaal onderhoud etc. Dat mag
, maar nu moet ik dus weten hoe en wat enzo. Ik heb een plattegrond gemaakt hoe hun hok er uit zal komen te zien, hun echte hok dus niet de ren gaan we zelf maken dus die staat nog lang niet vast.
de verhoudingen op de plattegrond kloppen voor geen meter (
) maar zo hebben jullie een beetje een beeld.http://www.mijnalbum.nl/Foto650-8AIBUEDF.jpg
verder heb ik een aantal vragen.
1 is dit groot genoeg voor twee konijnen? ze kunnen dus dmv dat buisje naar beide kamers en die ren staat er altijd. als we in onze kamers zijn mogen ze gewoon los door de kamer lopen.
2 we houden ze op zolder, we zijn er net pas heen verhuisd dus ik heb geen idee hoe warm het wordt in de zomer, ik had al op bokt hier ergens gelezen dat als het warm wordt koude bakstenen van buiten lekker zijn om tegen aan te liggen? is er nog iets anders?
3 kan de airco aan in de zomer?
4 wat is de beste bodembedekking in het hok en in de wc? Vlas lijkt me stoffig, stro idem en met alleen hooi hebben ze aan het eind van de dag alsnog een blote ondergrond
bedoeling is dat ze zindelijk worden, hier ga ik ook echt tijd in steken 
5 ik ga met ze trainen, iig de mijne maar ik zal ook zeker soms wel met die van mn zusje gaan spelen, of haar helpen. (ze is 11 jaar dus niet klein klein, ikzelf ben btw 13 jaar, in december 14)
6 het beste voer.. HopeFarms SuperTrio leek me goed kwaliteit voor prima prijs, maar hoe lang doe je gemiddeld met een zak van bij 15 kilo? Ook veel mensen prezen science selective maar dat vind ik toch wel belachelijk duur. Ook struikel ik bij hooi, hoeveel gebruik je ongeveer per dag?
7 beloning, waarmee is het beste om mee te belonen? snoepjes en groente zag ik voorbij komen maar het ene is erg ongezond en het andere krijgen ze daar dan niet veel te veel van? dat moet je toch langzaam opbouwen?
8 ten slotte, wat zijn goede afmetingen voor een hok? ze hebben een permanente ren dus zitten er nooit in vast. (behalve de eerste 24 uur maar das om te wennen.
graag bij dingen die iets kosten oid de gemiddelde prijzen erbij zetten, zou fijn zijn. Ik ben niet van plan om ze te laten inenten.
dit is het waar ik nu mee zit, als jullie verder nog tips etc hebben graag!
geen reltopic van maken aub, en dat de konijntjes op zolder zitten kan ik niks aan doen!

Beide bakken kapot geknabbelt en lagen in stukjes in de ren, ze waren er totaal niet blij mee haha 

Dus zijn meneer en mevrouw de zomer daarna naar buiten verhuist! Ze hebben nu een groot hok met twee verdiepingen en een ren er aan gemaakt. Beste oplossing voor mij en voor meneer en mevrouw! Zij blij aangezien ik meestal in de middag het hekje open zet en dat ze dan heerlijk door de tuin kunnen hupsen en snuffelen en voor mij aangezien ik weer lekker kon slapen en niet elke dag een keutelspeurtocht door mijn kamer hoef te houden