Zoals de titel al zegt: welke trucjes kunnen jullie honden
?Mijn hond kan:
- poot, box, high five
- zwaaien
- Spaanse pas
- rollen
- buigen
en natuurlijk kan ze zit en af.
Welke trucjes kunnen jullie honden
?Groetjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
?
ik ben haar nu dood aan het leren
), ze kan springen over dingen heen, door mijn benen heen, een voorwerp met haar neus aanraken, buigen, in de lucht springen vanuit liggen, high five, met twee poten high five, een high five geven aan mijn voet, ze kent het woord poes en gaat dan als een idioot naar buiten kijken, ze kan lopen naar waar ik heen wijs, op mijn schoot zitten op commando, rondje draaien en vast nog wel meer maar kom er zo niet op. Wat een lijst hahaha, ze pakt alles zo snel op en geniet er ook van
.
Kaus schreef:Zijn verschillende manieren om te leren.
Blaft je hond wanneer hij enthousiast is? Zo ja, maak hem enthousiast en zodra hij blaft beloon je hem. Op een gegeven moment heeft je hond door dat wanneer hij blaft hij beloont wordt, dat vind ie wel leuk! Op dat moment koppel je er dus een commando aan.
Mijn hond blaft niet wanneer hij enthousiast is dus ik heb het anders geleerd.
Ik ben voor mijn hond gaan staan met een snoepje in mijn hand. Na een paar minuten werd de hond ongeduldig en begon te grommen en blaffen. Dat beloon je steed en dan koppel je ook daar een commando aan.
Als ik mijn hond nu vraag 'hoe was je dag?' of 'vertel eens!' begint hij enthousiast te blaffen en grommen.
xAlice schreef:Na een aantal trucjes super snel geleerd te hebben had mijn hondje een soort mentale overload ofzo haha, nu als ik haar iets probeer te leren gaat ze als een idioot al haar trucjes herhalen
Ben dus blijven hangen bij;
zit
af
blijf
hoog (op de achterpoten)
plat (op haar zij)

Myrthe64 schreef:Ik heb hem heel veel geleerd
-Zit
-Af
-Blijf
-Achteruit lopen
-mooi zitten { http://thumbs.dreamstime.com/z/het-bede ... 038846.jpg }