Zijn er hier nog mensen die een lijstje bijhouden waarop de bedragen staan die uitgegeven worden aan huisdieren ?

Ik ben hier vandaag aan begonnen omdat ik toch eens een beeld wil krijgen hoeveel wij uitgeven per maand aan onze dieren.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Hebben ze ook wel eens een dag gen brokjes gegeven, maar dan aten ze gewoon een restje brood en dus niet de dingen die ze niet lekker vinden... Dus dan maar duurder.
Naast het voer (3.75 per 2 dagen...) een kluifje hier, een kilo snoep daar, cursusje hier, showtje daar.. Ik ga het niet eens uitrekenen, daar zou ik direct depressief van worden
), dan weet ik zeker dat je schrikt...MarlindeRooz schreef:Neej, nou doe jij ook niet de meest standaard dingen met je hond.
oh en benzinekosten naar uitrengebieden, moet ik die ook meerekenen?
Van de week nog een fietskar aangeschaft zodat we dáár iig op bezuinigen

De stroom voor de vriezers? Hondenbelasting?
Tis echt m'n kindje dus ik verziek 'm nogal.. Meneer krijgt Whiskas junior (maar goed, dat komt door m'n vriend, die vind dat dat nodig is haha) zowel natvoer als brokken, whiskas kattenmelk, en eigenlijk iedere keer dat we de supermarkt inlopen of de post weg moeten brengen komen we terug met nog meer snoepjes (catisfaction, whiskas, felix, vitakraft...
) en kattenpudding blijft ook een favoriet hier voor 'm maar is dus maar bij 1 dierenwinkel hier te halen en dan betaal je dus voor 1 knijpzakje 2,50, dus da's een vrij dure hobby met een veelvraat als deze