Vanuit school heb ik een muizen-voortplantingsproject... Aangezien ik nu vakantie heb zijn het mannetje+vrouwtje met mij mee naar huis. Nu komt net mijn moeder aan dat ze een raar geluid hoorden en nou hebben we het idee dat mevrouw muis bezig is richting bevalling

Dus ik vraag me af of er bokkers zijn met ervaring met muizen die dit kunnen bevestigen of juist niet

Ze maakt vrij ritmisch een soort van snuf geluid en lijkt ook haar buik aan te spannen, dus ik denk dat het wel veel kans heeft dat het echt een bevalling is, maar zeker weten doe ik het niet want ik heb echt nooit iets met muizen gehad.
Ik heb mevrouw muis even gefilmd, je hoort wel elke keer de camera scherpstellen maar het snufje hoor je als het goed is ook! En het aanspannen zou je misschien ook kunnen zien maar ik denk dat dat niet heel duidelijk over komt zo.
Mijn camera staat in ieder geval klaar mocht het echt zo zijn, en het mannetje heb ik apart gezet

Alvast bedankt! En ik zal jullie op de hoogte houden, aangezien je goed ziet dat ze zwanger is zal ze sowieso wel deze week bevallen dus als het nu niet is komt het nog wel