Dus ik denk ik doe even de online test, om te kijken of ik geschikt ben, dat ben ik dus niet

En wel niet omdat:
1 Ik op een flat woon( van 90 m2, gelukkig ben ik meer op stal dan in mijn flat...)
2 Ik maar 1 tot 2 uur per dag aandacht aan mijn hond wil geven( als hij de hele dag op stal loopt wil ik best in de avond nog even wat ravotten maar ik ga dan niet nog 3 uur lopen)
3 Ik niet van te voren nadenk waar hij heen moet op vakantie. Nee, dat zie ik dan wel, mogelijkheden genoeg.
4 Omdat ik geen cursus wil doen van 12 dagen, ik kijk zelf wel aan of ik dat nodig vind maar geloof dat alle honden van mijn ouders zich prima gered hebben zonder cursus.
Ik krijg een nare bijsmaak, dat uit zo'n test komt dat ik ongeschikt ben, terwijl ik weet dat ik een super leven kan bieden. Sommige honden starten op die site ook met een enorm eisenpakket van het asiel.
Eerlijk, als het zo moet denk ik dan? Dan haal ik er wel een van MP, ik snap dat een asiel eisen moet stellen, maar ik krijg hier toch wel een beetje het idee van dat ze mogelijk geschikte eigenaren weg houden

Hebben jullie ervaringen met eisen van een asiel? Zijn die echt zo streng?