Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en deur open maken geleerd (als in er tegen aan duwen op commando) geleerd. Ik denk inderdaad dat als iemand er echt mee bezig gaat, dat het heel goed zou gaan
billionache schreef:Mag ik je een tip geven?
Ik heb niet alles doorgelezen om eerlijk te zijn, maar ik merk wel dat ze gratis over te nemen is. Dit is ongelooflijk gevaarlijk op sites als Marktplaats en Facebook. Dit zijn namelijk de eerste plaatsen waar mensen met slechte bedoelingen op zoek gaan om gratis honden te scoren voor hun broodfokkerij of hondengevechten/amusement. Hiervoor gooien ze alles in de strijd. Vrouwen, kinderen, zielige verhalen.
Mijn advies is dus om de hond van het internet af te halen, of er een prijs bij te zetten die overeenkomt met een adoptiebijdrage. Het beste blijft natuurlijk om een nieuwe thuis te zoeken via een erkend asiel. Tegenwoordig werken veel asielen met opvanggezinnen, waar de honden bij bekwame/ervaren mensen verblijven tot ze een nieuwe plekje hebben gevonden. Leg je oor ook eens te luisteren bij de verschillende dierenartsen in de buurt. Zij kennen misschien mensen die bereid zijn een dier te adopteren en een tweede kans te geven.
Verder duim ik natuurlijk mee voor een positieve afloop. Het ziet er een fijne hond uitJammer genoeg hebben wij thuis al een hele beestenboel, anders was ze hier zeker welkom!

ik weet niet waarom, maar ik had er niet zo'n heel goed gevoel bij. Ze zou haar vriend vragen om mij vandaag te bellen.
dees_daan schreef:Komt die man toevallig uit Friesland? Zo ja, niet doen.. Die man reageert op alle herders en verhandelt ze ook..
Edit: die man die al vaker gebeld heeft bedoel ik.