) dus hond de auto in en naar huis. Meteen amivedi formulier ingevuld, ze staat op de site.
Vandaag bij de DA geweest voor uitlezen chip: ze staat geregistreerd bij de Raad van Beheer, helaas alleen tijdens kantooruren bereikbaar.
We zouden haar nu naar het asiel kunnen brengen maar eigenlijk voel ik daar niet zoveel voor, ook gezien het feit dat we haar in onze eigen wijk gevonden hebben. En daarbij weet ik dat als ze daar niet opgehaald wordt wat haar lot wordt.
Het is een vermoedelijke middenslag schnauzer, peper en zout kleur. Teefje van respectabele leeftijd, flink staar en wat pijnlijke voorpootjes. Ze heeft een kale plek op haar achterste. Bij vondst had ze een bruine leren halsband om, helaas zonder adresgegevens. Haar vacht is in zeer slechte conditie, wel was ze nog redelijk in model getrimt.
Gevonden in Tilburg.
We hebben haar net wat gewassen want ze stonk ontzettend naar urine. Mager is ze niet. Ze heeft wat bulten her en der, lijkt uitgezakt bindweefsel te zijn, vooral rond haar hals (iets van een vroegere te strakke halsband?).
Ze is zindelijk maar bij vrolijkheid licht incontinent. Reageert niet op katten en is vriendelijk van karakter.
We zijn al erg voorzichtig met haar voeren gezien we niet weten wat ze de afgelopen dagen heeft gehad dus dat bouwen we rustig op.
Vanochtend heeft ze wat gedroogd brood gehad en gaan straks rustig aan beginnen met wat droge brokken.
Wie heeft er nog tips over hoe en wat verder?
Ze blijft het weekend iig hier, laten we haar ook uit hier in de wijk en wellicht herkent iemand haar dan. Maandag gaan we meteen bellen met Raad van Beheer maar het begint er voor ons steeds meer op te lijken dat ze gewoon gedumpt is. Mocht er nou niemand reageren vraag ik mij af wat we er mee gaan doen... Asiel zie ik echt niet zitten want dan kunnen we haar net zo goed meteen een spuitje geven.
Iemand nog tips en ideeën?
Even 2 foto's:

maar dat is helaas echt geen optie. 
erg he hoe snel je je eraan gaat hechten 
voor jullie handelen, ik heb verder geen tips en kan echt alleen maar zeggen dat ik dit geweldig vind.