dit titel roept misschien wat verwarring op bij jullie,
maar wat ik vanmiddag heb mee gemaakt zal ik nooit maar dan ook nooit meer vergeten.
dus ik was van middag lekker aan het lopen met de honden, het was lekker weer dus ik dachtr laat ik er even op uit gaan, na ongeveer 20 min liep ik langs de vijver, en daar waren 2 jongens aan het vissen, niks nieuws voor mij want het is een grote vijver en er vissen wel vaker wat mensen, dus uit nieuwsgierighied vroeg ik aan de twee jongens; en al iets gevangen, en ze vertelden mij trots ; ja al een snoek, dus daar natuurlijk een compliment op geven, want ja een snoek vang je niet elke dag ( ik niet teminste) dus ik vroeg wat van aas ze gebruikten, dus ze lieten mij een emmer zien ( het water was helemaal bruin door de poep waarschijnlijk) het water was te donker on iets te zien, dus ik vroeg wat zit in die emmer dan?, en hun antwoord was ( omg ik ben nog steeds ongeloofelijk geschrokken van hun antwoord) goudvissen, vol afschuw zij ik: dus daar vang je die snoeken mee, ja was hun antwoord. en nu komt het moment waar ik nog steeds van moet huilen als ik er aan denk . dus dat jongentje pakt een goudvis uit de emmer en jaagt zo een haakje door zijn rug ( omdat ik het niet kon geloven reageerde ik te traag, hiervoor jullie begrip) en smijt de goudvis met een worp in het water. ze wilden al de andere vis gaan pakken. dus voor dat ik ook maar er over na dacht pakte ik 50€ uit mijn portomonee en ik zij IK KOOP ZE WEL, en ja jongens van 15/14 die willen wel een zakcentje. dus de visjes mee naar huis genomen, ze zitten nu in qariumtaine ( ik weet niet hoe je het schrijft
), het waren er uiteindelijk maar 2, even wat foto's want ik denk niet dat het goudvissen zijn ( andere soort ofzo) dus hier de foto ( sorry voor de slecht kwalitiet )

Sommige dierenwinkels denken niet alleen aan geld...
) Dus kwam ik thuis met een visje... Maar meteen even wel contact opgenomen en de dierenwinkel die het visje dus waarschijnlijk had verkocht (enige dierenzaak in het dorp hier, en had visvoer nodig en plantjes, oud aquarium had ik nog), had dat al met een niet zo goed gevoel gedaan, dus die zeiden ook al als die jongens terugkomen, dan weten we dat... (Of ze dat ook echt gedaan hebben, geen idee, maar hoop het iig!!)
Sluierstaarten met een bult op de kop. Maar die zie je nu nog niet goed, omdat ze nog klein zijn. Ze worden 25 cm.
hoe het ook uitloopt, mijn eeuwige respect heb je!