Mijn ouders hebben zich paar weken geleden op gegeven als gast gezin bij Dog Rescue Greece. Ze kwamen hierop het idee na dat ze advertentie hadden gelezen op marktplaats. Wij hebben vroeger een hond gehad maar die hebben we laten in slapen na dat wilde me ouders eigenlijks geen hond meer. Maar na dat ze de advertentie tegen kwamen wilde ze het wel graag. Gisteren (zaterdag 6 september ) kwam er een man langs om kennis te maken en te vertellen dat wij de eerste hond de dag er na zouden krijgen. Vandaag was het zover we hebben de eerste gast hond binnen daar vertel ik straks wat meer over.
Eerst wat informatie over Dog Rescue Greece .
Dog Rescue Greece haalt honden uit Griekenland.
Deze honden hebben meestal heftig verleden gehad en verdienen een 2de of een 3de kans.
Bij deze stichting kan je honden gelijk adopteren. De honden die niet gelijk geadopteerd worden gaan naar een gastgezin dat is een gezin waar de honden tijdelijk blijven tot ze nieuw baasje hebben dit kan enkele weken duren maar ook enkele maanden.
De hond:
Zoals jullie net al lazen hebben wij de eerste hond binnen
Hierbij wil ik jullie kennis laten maken met onze tijdelijke hond Snow.
Hij is 8 maanden oud en ze weten bijna niks van wat hij heeft mee gemaakt in Griekenland.
Tot nu toe is hij erg actief maar zeer rustig. Hij is totaal niet schuw en is vrolijk. Verder is die gek op aandacht.

Ik ga proberen 3x in de week in dit topic stukje te schrijven over de honden die wij binnen krijgen met elke keer ook foto's.
Ook zou ik zeker keer tips vragen over de honden.
Reactie's zijn welkom