Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

schedel breken en eten maaaarrr

.
je plaatste je bericht net voor mij aan
_AAASCHAAA_ schreef:Moet ook altijd oppassen met de schuurdeur. Die komt bijna op de grond en de katten gooien prooien ( muizen, vogels, mollen ed. ) allemaal voor de deur met gevolg dat ik ze uitsmeer over de de vloer... Nice

Thioro schreef:Spreek me er niet van.
Ze vangen hier aan de lopende band muizen. De spitsmuizen zijn op denk ik, nu zijn het grotere veldmuizen.
Er zijn 2 special delivery's:
1) muis wordt mee naar binnen gezeuld en levend in huis losgelaten. Eenmaal in huis is het hun vriendje en moet ik er maar zelf voor zorgen dat ik het beest weer buiten krijg. Heb serieus al een muis gevangen die in het voederbakje van de kat zat te smikkelen en de kat zat er trots op te kijken.
2) muis wordt mee naar binnen of vlak voor tuindeur gesleept en met huid en haar verslonden. Behalve de darmpjes, darmpjes zijn vies dus eten ze niet op en mag ik wederom opruimen.
De 'we nemen een vriendje levend mee naar huis' delivery is er ook in konijnen of mollen versie.
Ben altijd heel blij met hun cadeautjes *not*.
het zullen dan wel niet de slimste exemplaren zijn die een ren binnenlopen waar 5 katten zitten, dus ik bekijk het als natuurlijke selectie