Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:Kan er niet uit opmaken dat de kat erg mager is? Mijn kat is ook tenger gebouwd maar niet mager en komt niks te kort.
Yinnar schreef:Bel de dierenambulance voor overleg. Misschien kunnen ze komen om te checken op een chip. Het kan zomaar zijn dat iemand de kat mist.
Dier in Nood?
Voor een dier in nood binnen het werkgebied Eemland (Soest, Soesterberg, Baarn, Lage Vuursche, Eemnes, Eemdijk, Eembrugge en Bunschoten-Spakenburg) belt u met de vrijwilligers van Dierenambulance Eemland op telefoonnumer
06 - 538 60 600.
Mioux schreef:Ah oke, ja op de foto is dat zeker niet af te zien, kan je zijn ruggengraat ook voelen? Ik zou de dierenambulance even bellen om de chip na te laten kijken, en eventueel flyeren rond die buurt?
WillemYntJee schreef:1 van mijn katten voel je de ribben en ruggengraat ook van, maar hij is mooi op gewicht. Groot deel van de katten is te dik in nederland dus ribben ed voelen zegt niet zo heel veel, tenzij ie natuurlijk vel over been is. Gewoon even de dierenambulance bellen als je m weer ziet (desnoods sluit je m even op totdat ze dr zijn), zodat zij kunnen kijken of ie een chip heeft of even met m langs een DA gaan. Kost vaak ook niets bij een da.
Kan zo van de foto af niet zien of ie echt te dun is, hij ziet er op zich vrij goed uit vind ik
dees_daan schreef:Niet voeren inderdaad dan blijft hij komen terwijl hij thuis misschien wel eten krijgt en je weet niet of hij speciale voeding krijgt.
Dit ziet er niet uit als een zwerver vind ik.
Als je twijfelt zou je een bandje met een briefje er op om kunnen doen met de vraag of de eigenaar jou wil bellen, dan weet je snel genoeg of hij een eigenaar heeft of niet.
SAKKIA schreef:dees_daan schreef:Niet voeren inderdaad dan blijft hij komen terwijl hij thuis misschien wel eten krijgt en je weet niet of hij speciale voeding krijgt.
Dit ziet er niet uit als een zwerver vind ik.
Als je twijfelt zou je een bandje met een briefje er op om kunnen doen met de vraag of de eigenaar jou wil bellen, dan weet je snel genoeg of hij een eigenaar heeft of niet.
Dit vind ik ook wel een heel goed idee eigenlijk hoor