Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Inderdaag stronghold.
Vergeet niet om ook anti vlooienspul in je stofzuiger te doen, anders wandelen ze er zo weer uit. Bijv. Een pipetje op een stukje stof en dan op stofzuigen.
'S nachts kan je een bak water met wat dreft neerzetten met in het midden een waxinelichtje. De vlooien gaan op het licht af en verdrinken.
Echt goed tussen de kussens van de bank stofzuigen, ze zitten overal.
Ook je huis sprayen met anti vlooienspul, wel opletten dat je de kamer dan een paar uur dicht laat en daarna goed luchten.
zij zijn met vakantie en ik voer hun kat nu ook meerdere keren per week samen met buurvrouw en ik kan daar mijn kat dus ook niet onderbrengen om mijn huis vlo vrij te krijgen.
dus of dat ze aantrekt weet ik niet haha
maarja, morgen poging 3 om eens alles goed onder handen te nemen, bakken met water, dreft en kaarsen staan, ,morgen gaat het kleedje in een vuilniszak en de schuur in, en een goede omgevingsspray en of spray voor kat zelf kopen.
dat is ook een oerwoud. Heb geen tijd om het te onderhouden, geen grasmaaier, wil het wel allemaal laten betegelen maar kan pas over ca 3 weken. Dus mijn kat doe ik ook niet in de tuin tot die tijd, het is een ongediertetuin nu
rotvlooien.