Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haha
TrIjNiE__ schreef:Kan je niet eens langs enkele asiels gaan? Genoeg keuze en dan kan je rustig aan de hond wennen door hem mee op wandeling te nemen

) aanschaffen Salsa schreef:TrIjNiE__ schreef:Kan je niet eens langs enkele asiels gaan? Genoeg keuze en dan kan je rustig aan de hond wennen door hem mee op wandeling te nemen
Ik ben helemaal voor het asiel maar hier in de omgeving hebben we al eens naar honden gekeken en er zat echt helemaal niks voor ons bij aangezien we 2 kleine kinderen hebben en een kat.
Het was groot, kindonvriendelijk of onbekend daarmee, hels naar katten enz.
Ik denk dat we wat te veel eisen hebben voor een asielhond. De dame daar zei ook al dat het moeilijk zou worden met een volwassen hond
We hebben dus, tegen mijn principe in, besloten te gaan voor een pup. Ik wil namelijk niet uiteindelijk tot de conclusie moeten komen een verkeerde hond te hebben die niet met kinderen kan oid waardoor deze hond weer terug moet of erger
Maar die moet je dan ook maar net tegenkomen he

dit was de reden dat wij niet voor dit ras zijn gegaan. 
Zijn ook zo leuk, wel actief, maar niet overdreven. Zijn echte clowns en zo geweldig leuk!
.
Renee_S schreef:Kun je niet voor een kleiner gefokte labrador kijken ? Is de eerste gezins hond die in me op komt, ken er meerdere in mn omgeving en nog nooit iets negatiefs over gehoord. En een vriendin van mij heeft een vrij kleine. Ik denk dat er beagles rondlopen die groter zijn