Het zit zo, ik heb twee guppy's te logeren. Nou ja, nu nog maar een, ik zie net dat er eentje dood is gegaan
ik geloof niet dat ik ze teveel te eten heb gegeven (2x sinds ik ze heb, dat was maandag, bij de eigenaar krijgen ze 3x per week te eten). Goed, gup er net uit gehaald, maar het water ziet wel een beetje viezig eruit. Ik weet dat je niet ineens het water moet veranderen, dus ik heb al wat water klaargezet om op temperatuur te komen om in elk geval een deel te kunnen verversen. Maar geldt dat ook als er eentje dood is? Is het dan niet toch beter om al het water ineens te verversen? Het is namelijk een kom zonder filter... Het andere visje ziet er nog prima uit, zwemt lekker rond. Het plantje staat er wel een beetje zielig bij dus ik ben eraan aan het denken om een nieuwe te halen. Sowieso zal ik wel een nieuwe gup halen, zijn groepsdiertjes enzo en ik zou het erg zielig vinden als ie alleen moet blijven tot de eigenaar terug komt (over 3 weken). Ik kan haar trouwens ook niet bereiken, lekker handig
Okee dus even wat concrete vragen:
- Hoe erg moet ik in paniek raken vanwege het dode visje?
- Wat kan ik het beste doen mbt schoonmaken?
- Hoeveel haast moet ik erachter zetten om een nieuwe gup te halen?
Alvast bedankt!

Ik hoop dat je de eigenaar te pakken kunt krijgen! 
nee, geen pup inderdaad.
dasniegoednie! Even eruit halen dan maar...