En om jullie mee te laten genieten met dit pretnest (ja sorry het is nu eenmaal gebeurd) open ik dit volgtopic.
Mijn hond gaat iedere dag mee naar het werk met mij op een paardenkliniek. We hebben daar als het ware een hele roedel honden bij elkaar waaronder 3 vrouwtjes een gecastreerd mannetje en 2 ongecastereerde mannetjes.
Normaal worden de teefjes die loops zijn natuurlijk thuis gehouden, zo ook mijn teefje.
Echter op 24 juni dacht ik dat de loopsheid over was, al een paar dagen geen vloeiing meer dr poes niet meer gezwollen en volgens mijn berekening alles weer top .
Waar ik die ochtend met mijn gedachten was en waar ik gekeken heb weet ik nog steeds niet, maar volgens mij had ik de slaap niet goed uit.
Toen ik op het werk aan kwam hond uit de auto en het hele verhaal was binnen 10min gepiept en als ze eenmaal aan elkaar vastzitten.... Reu had nog nooit gedekt en de teef heeft ook nog nooit een nestje gehad. Na deze gebeurtenis ervoor gezorgd dat ze niet meer bij elkaar konden komen natuurlijk.
Voor de zekerheid toch 2 weken terug gescand, maar toen eigenlijk niks kunnen vinden dat was op 23 dagen. Echter zagen we steeds wat slijmerige doorzichtige afscheiding, begonnen haar melkklieren te ontwikkelen en haar gedrag was heeel anders.
Ik dit op het werk aangegeven en gisteren toch nog maar eens een controle scan gemaakt.
En wat bleek ze is wel degelijk dragen en ook van meer als 1 pup!!
Tja stiekem vinden we het nu natuurlijk ook wel leuk al zijn we ons zeer goed bewust dat dit niet helemaal handig is.
We gaan er uiteraard wel alles aan doen om de pups een goede start te geven!!
Aangezien ze meer als 1 pup krijgt en we niet alles zelf kunnen houden mogen mensen die interesse hebben zeker een bericht sturen. We willen ze niet via marktplaats of soortgelijke sites verkopen!
Na die hele lap tekst wat info over de honden.
Sopy of Nibblestar
chocolade bruine labrador
5 jaar

moeder
Toffie van de Molderloop
Vader: Lyco van de Hurkse Hoeve
Moeder: Happy van de Kruisvliethoeve
Moedersvader: Bruno van de Haverkamp
HD B, ED vrij
vader
Enzo HD B, ED vrij
Vader van de pups(betere foto komt nog)