kohtje schreef:Seresto banden. Vorig jaar hier een vlooienplaag gehad. Van alles er op gehad maar niets hielp tot ik die banden om deed.
Om mijn huis vlooienvrij te maken had ik s'nachts bakjes water met zeepsop staan met daar in een theelichtje. Ze springen er dan zo in.
Banden zie ik helaas niet zitten, zeker voor de buitenkat niet, ik weet niet waar die allemaal uitspookt en de binnenkatten hebben zoveel om tussen en onder te kruipen dat ik dat ook eng vind.
We hebben voorlopig alleen vlooien op de beesten zelf gezien maar de tip van het water en lichtje ga ik zeker gebruiken! Merci 
christel0908 schreef:Stronghold, ik krijg het in België nog zonder voorschrift bij de apotheek, vooral als je een vast apotheek hebt lukt dat wel, of je koopt het bij de DA gewoon aan de balie, zonder op consultatie te gaan.
Bij de gewone apotheek? Dan kan ik vragen of ons mama dat straks ook aan de apotheker wil vragen. Kunnen het altijd proberen! Helaas heeft onze dierenarts geen balie
Alleen een behandelkamer, dus even aan de balie halen wordt hem helaas niet!
Zoolgangster schreef:Ik haalde tabletjes bij de dierenarts en zonder maandenlang extra stofzuigen, soppen sprayen of wat ook waren die vlooien met een dag of wat dood. Allemaal.
Gewoon spul halen bij de dierenarts dus, dat werkt gegarandeerd en van middeltjes uit een winkel moet je dat maar afwachten.
Enig idee hoe die tabeltjes heten? Ik heb nu advantage besteld maar moest dat niet (voldoende) werken sta ik voor alle tips open en ga ze allemaal gebruiken!