Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Orijen, Tast of the wild, Acana, Porta 21 
die van mij eten al vanaf het begin Taste of the wild

prugelpiet schreef:Hier eten ze heel simpel brokjes uit de supermarkt
Doen het er prima op, zijn (bijna) nooit ziek in de zin van te lage weerstand, en krijgen elke avond een half zakje natvoer.
Ze hebben hier dus de hele dag beschikking over brokjes, dan zijn hele dure brokjes niet zo handig.
veel granen enzo. Althans de laatste keer dat ik de ingredienten checkte Keet schreef:Hills is ook niet allesveel granen enzo. Althans de laatste keer dat ik de ingredienten checkte
)
1 van m'n katten kreeg bij haar vorige baasje Whiskas en haar vacht is nadat ze eindelijk goed voer kreeg zo ontzettend verbeterd. Van een dof, stugge vacht naar een prachtig glanzende vacht.
wat ik heb gedaan toen ik graanvrij voer zocht was verschillende probeer verpakkingen bestellen en kijken wat de katten het liefst aten en natuurlijk welke ingrediënten me het best aanstonden. Op basis daarvan een keuze gemaakt. koenlover schreef:Mijn katten krijgen Applaws en doen het daar echt super op. Hiervoor kregen ze royal canin maar daar moesten ze best vaak van overgeven. Dat doen ze nu niet meer en ze zien er super goed uit.
Dramaqueen.