Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Je hond drinkt dus meer.
Plast je hond meer? Zijn er andere veranderingen? In gedrag, lichaamlijk etc? Is je hond geholpen?
En gebit kan van buiten kan goed uit zien, soms heb je niet eens in de gaten dat er iets mis mee is. Maar daar heeft drinken weinig mee te maken. Een verandering in drink/eet gedrag leidt vaak terug naar de nieren/lever etc. Simpelweg een tripje naar de DA doen.
Beb_bokt schreef:Amandavd schreef:Je hond drinkt dus meer.
Plast je hond meer? Zijn er andere veranderingen? In gedrag, lichaamlijk etc? Is je hond geholpen?
En gebit kan van buiten kan goed uit zien, soms heb je niet eens in de gaten dat er iets mis mee is. Maar daar heeft drinken weinig mee te maken. Een verandering in drink/eet gedrag leidt vaak terug naar de nieren/lever etc. Simpelweg een tripje naar de DA doen.
Staat allemaal in de o.p.
Beb_bokt schreef:Bedankt Mioux voor de link. Ik had zelf ook al wat gelezen maar er kwam zo weinig overeen. Ze braakt niet, heeft geen gewichtsverlies en haar gebit is ook niet anders dan normaal. Ik zal toch eens vragen of hij niet wat meer aandacht aan die baarmoeder wil besteden, ik lees dat het vele drinken daar ook mee te maken kan hebben.
Ze kreeg anabolen injecties en daarna Previcox pillen, beiden geen effect. Nu dus even niets.
kan ook zijn dat je hond nu eerst het drinken doet,en als je er niks aan doet/niet laat testen dat het erger word doordat de nieren pijnlijker worden en minder gaan werken Quellian schreef:Mijn hond is het laatste jaar zó enorm veel gaan drinken (én plassen) dat ik haar onlangs ook heb laten onderzoeken. Het is een kruising Herder van 17 jaar en haar nieren (en alle andere organen) hadden niet eens een kleine bemerking, alles tiptop in orde!
Ik ben benieuwd of er bij jouw hond iets uit de onderzoeken komt.
Amandavd schreef:Een BO is meer dan alleen veel drinken. BO kan met of zonder pus zijn, maar je ziet ook koorts, sloomheid, eetlustvermindering, etc. En een gesteriliseerde hond zal minder snel BO hebben. Vandaar dat ik denk nier/lever.
switt schreef:Quellian schreef:Mijn hond is het laatste jaar zó enorm veel gaan drinken (én plassen) dat ik haar onlangs ook heb laten onderzoeken. Het is een kruising Herder van 17 jaar en haar nieren (en alle andere organen) hadden niet eens een kleine bemerking, alles tiptop in orde!
Ik ben benieuwd of er bij jouw hond iets uit de onderzoeken komt.
Wat hadden ze allemaal gecontroleerd? Kan me bijna niét voorstellen dat honden zomaar zoveel meer gaan drinken. Het kán natuurlijk, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk.