Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) jat, terwijl die er niet goed tegen kan (sort of voedselintolerantie).

ZeSteigert schreef:Geen suikerziekte, wel gehandicapt. Hij ziet geen diepte en springt als een malle.
Maar ik zie net een heel groot deel van het spekje ergens liggen dus hij heeft bíjna niks op.
Chips wordt hier ook wel uit je bakje gegeten
lor1_1984, wees 'blij' dat het in de bak ligt, je wilt niet weten wat ik laatste in mijn bed terugvond.
Precies, kots. Verspreid over mijn hele bed![]()

lor1_1984 schreef:ZeSteigert schreef:Geen suikerziekte, wel gehandicapt. Hij ziet geen diepte en springt als een malle.
Maar ik zie net een heel groot deel van het spekje ergens liggen dus hij heeft bíjna niks op.
Chips wordt hier ook wel uit je bakje gegeten
lor1_1984, wees 'blij' dat het in de bak ligt, je wilt niet weten wat ik laatste in mijn bed terugvond.
Precies, kots. Verspreid over mijn hele bed![]()
Das nog uit te wassen gelukkig.
Oké, wel balen natuurlijk maar als je een beetje handig bent kun je zonder het aan te raken je bed afhalen.
Hier ligt er dan een ontzettend stinkende bruine drab in de bak.
Ruikt een beetje als giardiapoep.

Werd al met al ook een heel duur geintje. 
Maar die kat is soms zo watervlug dat ik het niet kan voorkomen. Als ik dan probeer het af te pakken kom ik gehavend uit de strijd helaas
Morganlefay schreef:Ooit wel eens nagelezen waaruit Spekkies oa bestaan??
Off topic: Snap ook nooit waarom een aantal van onze medelanders geen varkensvlees eten maar wel spekkies.
(dat krijg je dus als je hond ontdekt hoe een sleutel van een bergruimte omgedraaid kan worden)