Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Zelfde voor de jongste van 7.
Cyella schreef:In ieder geval ziet dit voer er niet uit als iets wat een hond dagelijks zou moeten eten, net zoals Mcdonalds voor ons. Maar als wij Mcdonalds iedere dag zouden eten, zouden we waarschijnlijk even oud worden als iemand die op een gezond dieet zit. Alleen zouden we vage -niet relateerbare- klacten krijgen. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat het niet gezond is om iedere dag Mcdonalds te eten. Waarom voeren we het dan aan onze honden?
en dat zal idd ook voor dieren gelden. 8nnemiek schreef:Cyella schreef:In ieder geval ziet dit voer er niet uit als iets wat een hond dagelijks zou moeten eten, net zoals Mcdonalds voor ons. Maar als wij Mcdonalds iedere dag zouden eten, zouden we waarschijnlijk even oud worden als iemand die op een gezond dieet zit. Alleen zouden we vage -niet relateerbare- klacten krijgen. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat het niet gezond is om iedere dag Mcdonalds te eten. Waarom voeren we het dan aan onze honden?
Zou je de documentaire Supersize Me eens moeten kijken, gaat helemaal over mcdonalds en ander fastfood. Echt enorm slecht, daar wordt je geen 80 mee, dan kun je blij zijn als je de 50 haalten dat zal idd ook voor dieren gelden.
Mijn hond krijgt vers, en brokken van hills, maar ik wil binnenkort misschien bosch gaan proberen omdat ik daar ook veel goeds over heb gehoord.

8nnemiek schreef:Cyella schreef:In ieder geval ziet dit voer er niet uit als iets wat een hond dagelijks zou moeten eten, net zoals Mcdonalds voor ons. Maar als wij Mcdonalds iedere dag zouden eten, zouden we waarschijnlijk even oud worden als iemand die op een gezond dieet zit. Alleen zouden we vage -niet relateerbare- klacten krijgen. Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat het niet gezond is om iedere dag Mcdonalds te eten. Waarom voeren we het dan aan onze honden?
Zou je de documentaire Supersize Me eens moeten kijken, gaat helemaal over mcdonalds en ander fastfood. Echt enorm slecht, daar wordt je geen 80 mee, dan kun je blij zijn als je de 50 haalten dat zal idd ook voor dieren gelden.
) Royal Canin Breed voeren, en in de avond een blikje natvoer van Grau: http://www.zooplus.nl/shop/honden/hondenvoer_nat/grau CK88 schreef:En Royal Canin Breed? Is dat ook goed voer? Ik wil onze hond (hij is er nog niet, is een 3e hands hond) Royal Canin Breed voeren, en in de avond een blikje natvoer van Grau: http://www.zooplus.nl/shop/honden/hondenvoer_nat/grau
Wat is nu het beste?
Ik ga het proberen!
Vind het grappig dat ze vertellen hoe dus blijkbaar een hond volledig vlees zou moeten eten terwijl er ook gewoon 20% plantaardige bestanddelen in hun voer zit.