Sinds eind februari dit jaar hebben wij er een geweldige terrorist bij in huis: YUMAH!
Het is een fantastische kat, vliegt ongeveer 5x per dag op 50cm boven de grond door het huis heen en kan in dr eentje een compleet prof. elftal aan met haar voetbalkunsten.
Nu gaat ze naar buiten aan het spit, omdat ze (nog) niet vertrouwd is om los naar buiten te gaan, omdat ze dan ook alle kanten op schiet van enthousiasme.
Er is alleen een opmerkelijk iets aan haar voor ze naar buiten gaat. Elke keer als ik het tuigje pak, komt ze hartstikke vrolijk naar me toe gedraafd en gaat rustig voor me zitten, zodat ik het tuigje om kan doen. Dan maak ik het tuigje eerst om haar hals vast en vervolgens om haar buikje. Maar wanneer ik het tuigje om haar buikje vastmaak, laat ze zich vallen en gat ze op dr rug liggen, alsof ze hartstikke dood is

Zodra ik het tuigje dan vast heb en de riem eraan vastklik, springt ze weer vrolijk op en loopt ze enthousiast naar de deur.
Daarna is er verder ook niets meer aan de hand.
Ze laat zich ook nooit vallen, alleen wanneer ik haar tuigje vastmaak bij haar buikje.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die een kat heeft die dat doet? En vooral: waarom?
)
zeer bekend, dat hadden die van ons eerst ook.
Uiteindelijk moeten ze eten of naar de bak toe, dus lopen doen ze dan wel
) en die klip ik vast aan de waslijn, dat maakt het wat moeilijker om overal om heen te wikkelen 

Apart tuigje hebben jullie trouwens! Ziet er heel stevig uit!