Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ik zie katten altijd overal los lopen. Nog nooit een kat aan de riem gezien.
chanicha schreef:Laatst kreeg ze ruzie met een man die met zijn hond aan de riem door het losloopgebied loopt, haar hond ging nogal vrolijk naar zijn hond om te spelen en dat mocht niet van hem. Dan vraag ik me af waarom hij daar loopt.

chanicha schreef:Mijn dochter loopt altijd met poepzakjes en toch moet ze, ik geloof, €70 hondenbelasting betalen, terwijl de katten hier door de buurt lopen en sch**ten in de tuinen.
Laatst kreeg ze ruzie met een man die met zijn hond aan de riem door het losloopgebied loopt, haar hond ging nogal vrolijk naar zijn hond om te spelen en dat mocht niet van hem. Dan vraag ik me af waarom hij daar loopt.
als je een andere hond nadert de aan de riem zit hou je je hond bij je.. Waar je dan ook bent in een losloop gebied MOET je hond niet los he
daarnaast kan de aangelijnde hond ziek zijn, net geopereerd zijn, oud zijn, niet lief zijn etc etc dat hij daar dan niet moet lopen is natuurlijk onzin, overal kan je loslopende honden tegen komen en misschien is dit het enige stukje waar hij fijn kan lopen. Rekening houden met elkaar heet dat het is heel simpel