Ik heb een kater(gecastreerd) van 6 jaar, die overal in huis sproeid,oa:op het aanrecht,op 4 verschillende plekken
,tegen de kattenbakken,tegen meubels,tegen de voordeur, in de douche, kortom eigenlijk overal.Gisteren avond zat ik in mijn onderbroek op bed, meneer loopt me voorbij en gaat tegen mijn rug aan staan sproeien
.Gek wordt ik ervan, ik durf bijna niemand meer uit te nodigen hier in huis,zet de visite de tas op tafel wordt er tegenaan gesproeid,jas aan de stoel hangen. hetzelfde verhaal.
Echt walgelijk.
Mijn aanrechtlad en keukenkastjes gaan al bol staan van de kattenzeik.
Ik heb al vanalles geprobeerd:feliway,mispoes,stay away,sccctcat(werkt op zich wel maar dan heb ik 30 busjes nodig die vreselijk duur zijn(8,95 voor een busje lucht
)Spray van HG,citronella olie,mottenballen,vickszalf,alluminnium folie,koffiedik,enz.
Gewoon plassen doet hij gewoon op de bak.
Hij is de leider van een groep van 7 katten,volgens mij is het gewoon dominantie.
Ik hoop dat iemand voor mij de gouden tip heeft, want ik ben op een punt dat ik er zelfs over nadenk om hem in te laten slapen, maar dat zou toch van de gekke zijn.
1 kat dood de ander weggelopen ,maar de DA had dus wel gelijk hij is nu alleen over (totdat ik de weggelopen ooit terug vindt) en heeft niets maar dan ook niets meer buiten de bak gedaan
zat met 12 andere katten.
kat mag ook niet meer zonder toezicht in een kamer. Heeft al eens een hele week in de badkamer gezeten met alleen een kattenbak + paal + voer om hem op te voeden. Maar helpt allemaal niks
)