Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Waar de hond nu aan behandeld is wordt meestal uitgesloten. Ik heb ze beide niet verzekerd, maar gewoon geld opzij gezet.
miszblueeyes schreef:verder denk ik wel dat het per hond verschilt,hoeft hij niet vaak naar de da toe kun je hem beter niet verzekeren
liedje89 schreef:Dat uitsluiten gaat meestal over dingen die chronisch zijn of waarbij je kans op herhaling groot is. Dat is natuurlijk ook wel logisch anders zou je bijv een verzkering af kunnen sluiten op het moment dat je er achter komt dat je hond artrose heeft en dan alles gaan declareren dat is natuurlijk niet de opzet van een verzekering.
Sassol schreef:Ik zou ook gewoon het geld opzij zetten. Met een hond maak je normaliter gesproken niet elk jaar hoge kosten. Dan kun je beter elke maand sparen voor jaren lang en dat geld gebruiken als er iets is (zonder je bezig te hoeven houden met wat wel en niet vergoed wordt etc.)
Mijn hond bijvoorbeeld heb ik in 3,5 jaar tijd ongeveer 400 euro DA kosten gehad (1x weekendarts, tja dubbel tarief). Dan kom ik dus uit op 9,5 euro per maand gemiddeld. Een verzekering kost al gauw 20 euro per maand en dan krijg je nog niet eens alles vergoed.
Simpel rekenwerk eigenlijk.
.
!