Ik werk op een Landal park, en over dat park crossen wij in een golfkar. Totdat vorige week een collega ermee weg reed en er een kat uit sprong. Wat bleek, er lagen kittens in een doos achter op de golfkar. Maar omdat wij een ontzettend druk paasweekend voor de boeg hadden hebben ze het wijselijk verzwegen, tot gisteren, toen kwam ik erachter omdat een collega zei dat ik eens moest gaan kijken wat er in de golfkar lag. Al snel kwam ik tot de conclusie dat er actie ondernomen moest worden en badibiem badaboem, ze zijn hier in huis!
Enjoy the cuteness!

Met onze andere poezen gaat het redelijk, nu staat de benchdeur open en is ze veel meer op haar hoede. Zij gromt naar Barney en die ligt op een halve meter afstand naar haar te loeren.
Schijtwijf denkt ie vast. 

! Succes met de kittens ^^

Voor de kittens staat iedereen al in de rij, maar wie daadwerkelijk de daad bij het woord voegt moeten we dan nog maar zien. Mama mag voor mij part, als ze geen baas blijkt te hebben of hoe de situatie ook uitpakt, voor mij part hier blijven. Alhoewel ik niet weet hoe vriend daarover denkt.
En mocht er echt niemand zijn voor de kittens dan hebben we daar ook vast een oplossing voor.