Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monica72 schreef:Hier ook een hond die helaas niet reageert op pijnstillers van de DA waardoor ze duidelijk pijn had en bleef houden van ellende ben ik haar gewoon paracetamol gaan geven en die werken perfect nu krijgt ze dus 2x per dag een halve paracetamol van 500mg en dat gaat goed nadeel is honden zijn heel gevoelig voor een overdosis paracetamol dus het is heel erg oppassen.

Foaly schreef:Beestje is 15, heeft pijn en wordt wss niet meer beter. TS, ik weet dat het moeilijk is, maar ik denk eigenlijk ook dat de keuze duidelijk is. Soms moet je de truckendoos gewoon laten voor wat het is, in het belang van je dier.
itsmi schreef:Ik heb er zeker geen verstand van en misschien zeg ik wel iets heel stoms, in dat geval, vergeet mijn post. Maar de hond is door zijn rug gegaan, dat is iets anders als een blijvende blessure toch? Hij is niet chronisch geblesseerd? Door je rug gaan kan dat niet genezen net als bij mensen door rust te nemen (en pijnstillers dan, maar dat in dit geval niet werkt)....
Als hij nou zijn poot gebroken had, had ik ook gelijk gezegd laat hem inslapen, maar door je rug gaan, kan wel gewoon herstellen lijkt me? Hij heeft wel zijn leeftijd tegen inderdaad..
itsmi schreef:Ik heb er zeker geen verstand van en misschien zeg ik wel iets heel stoms, in dat geval, vergeet mijn post. Maar de hond is door zijn rug gegaan, dat is iets anders als een blijvende blessure toch? Hij is niet chronisch geblesseerd? Door je rug gaan kan dat niet genezen net als bij mensen door rust te nemen (en pijnstillers dan, maar dat in dit geval niet werkt)....
Als hij nou zijn poot gebroken had, had ik ook gelijk gezegd laat hem inslapen, maar door je rug gaan, kan wel gewoon herstellen lijkt me? Hij heeft wel zijn leeftijd tegen inderdaad..