Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sentigo schreef:Als ik trouwens dan beneden kom en ik wijs hem erop dan gaat hij mij heel zielig aankijken en een beetje '' schuw'' zitten omdat hij dan weet dat het eigenlijk niet mag.
Sentigo schreef:Als ik trouwens dan beneden kom en ik wijs hem erop dan gaat hij mij heel zielig aankijken en een beetje '' schuw'' zitten omdat hij dan weet dat het eigenlijk niet mag.
dierenfan schreef:Sentigo schreef:Als ik trouwens dan beneden kom en ik wijs hem erop dan gaat hij mij heel zielig aankijken en een beetje '' schuw'' zitten omdat hij dan weet dat het eigenlijk niet mag.
Moet je maar eens checken door te wijzen naar een plaats waar hij niets gedaan heeft. Zeer waarschijnlijk gaat hij dan ook zo zitten kijken
StalNollie schreef:van de week? wat dacht je van morgen.
StalNollie schreef:dat doet een hond niet als hij niks gedaan heeft, en als hij iets gedaan heeft maakt het niet uit waar je naar wijst die hond weet toch niet welke plek het precies was
Dani schreef:StalNollie schreef:dat doet een hond niet als hij niks gedaan heeft, en als hij iets gedaan heeft maakt het niet uit waar je naar wijst die hond weet toch niet welke plek het precies was
Eh, jawel hoor. Sommige honden reageren wel degelijk heel schuldig terwijl ze niets gedaan hebben, puur omdat ze reageren op de houding en emotie van de baas.