Sinds een tijdje ben ik de trotse eigenaar van een errug mooi aquarium, al zeg ik het zelf

In dit aquarium zitten nu guppy's en oranje platy's. En volgens mij hebben zij het naar hun zin,
want sinds vandaag zijn er ook weer kleine gupjes!

Ik zit er over te denken om nog meer vissen te houden, want ik vind het een ontzettend leuk
gezicht al die kleine beestjes. Hier eerst even wat informatie over de bak:
Het is een Classica Eco 60 aquarium van 63 liter. In deze bak zit een filter en een verwarmingselement en LED verlichting. Als beplanting heb ik 7 plantjes. Hoe deze heten weet ik niet, maar het zijn 5 'grote' en 2 'kleine' plantjes. Daarnaast staat er voor decoratie en schuilmogelijkheid een 'hutje' gemaakt van steen (deze heb ik zo gekocht in de winkel, niet zelf gebouwd). Als laatste heb ik ook nog spongebob en Mr. Krabs.
Verder kijk ik iedere dag de plantjes na, verwijder ik de troep die boven drijft uit het aquarium en verwijder ik eventuele slakken.
Zoals al gezegd, wil ik graag wat meer visjes in mijn aquarium, maar ik zit ook te denken aan bijvoorbeeld garnaaltjes op de bodem. Weet iemand waar ik die kan halen en heeft iemand tips? Kan dit überhaupt wel?
Zijn er nog andere tips of dingetjes waar ik zeker op moet letten?
Bedankt alvast voor de tips!

Groetjes, Elize
.